0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Робота з вимушено переселенеми дітьми диплом унікальність 85% (ID:939558)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 47
Рік виконання: 2023
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП…………………………………………………………………………. РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕСЕЛЕНИХ ДІТЕЙ…………………………………………………….. Розділ 1.1. Внутрішньо переміщені діти, як об’єкт соціальної роботи…………………………………………………………………………… Розділ 1.2. Соціально – психологічні проблеми внутрішньо переселених дітей……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ІЗ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕСЕЛЕНИМИ ДІТЬМИ………………………………………………… Розділ 2.1. Методи та інструменти роботи із внутрішньо переселеними дітьми……………………………………………………………………………. Розділ 2.2. Організація та аналіз практичних занять із внутрішньо переселеними дітьми…………………………………………………………… ВИСНОВКИ……………………………………………………………………. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………… ДОДАТКИ………………………………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Століття за століттям ми долали різні проблеми з метою жити в здоровому суспільстві де немає місця соціальним проблемам, інноваційна медицина, відмінна правоохоронна система і де найголовніше немає насильства. Як ми знаємо саме насильство є підвалиною більшості проблем з якими стикається людство. На жаль, в 21 столітті ми змушені боротися з такими явищами, як: катастрофи, цунамі, виверження вулканів через що мільйони людей стають біженцями та внутрішньо переселеними людьми. Станом на кінець 2021 року в усьому світі перебувало 59,1 мільйона осіб, серед яких, за оцінками, було близько 9,9 мільйонів у віці від 5 до 11 років і 7,5 мільйонів у віці від 12 до 17 років. На жаль, природні катастрофи не є основною причиною того, що люди втрачають будинки, живуть в стресових умовах, відмовляються від звичного життя, на жаль, ще однією причиною є війни. Конфлікт і насильство спричинили більшість внутрішніх переміщень в Україні за останні роки, особливо після 2014 року, коли Росія анексувала автономний регіон Крим, а недержавні збройні групи захопили частини східних областей Донецької та Луганської областей, проголосивши незалежність. Це викликало військову відповідь з боку уряду України, а наступні бої спричинили велику кількість внутрішніх переміщень, зокрема у 2014, 2015 та 2016 роках. Після повномасштабного вторгнення у 2022 році Росією в Україні офіційно зареєстровано 4 867 106 внутрішньо переселених осіб, а за міжнародними оцінками кількість внутрішніх переселенців перевищує 7 мільйонів громадян. Статус внутрішньо переселеної особи негативно відображається не тільки на соціальному та економічному стані родин, а й психічному. Однією з найвразливіших категорій осіб серед переселених є діти, які ще не можуть в повній мірі нести за себе відповідальність, а їхня психіка є більш вразливою до стресових подій, що й зумовило нами вибір теми дипломної роботи. Теоретичну значущість роботи з переміщеними особами у воєнний та кризовий період розкрили у своїх працях такі вчені, як Акмалова А.А., Капицин В.М., Балакірєва О.В., Бочкор Н.П., Дубровська Є.В., Залеська О.В., Заставецька О.В., Заставецький Б.І., Ткач Д.В та інш. Дослідженню психологічних факторів внутрішньої міграції присвячені роботи О.О. Блінової, Д.Н. Ісаєва, В.Г. Панка. Об’єкт: внутрішньо переселені діти Предмет: організація практичних занять із внутрішньо переселеними дітьми Мета: визначити умови для ефективної роботи із внутрішньо переселеними дітьми Відповідно до поставленої мети було сформульовано завдання: 1. Схарактеризувати категорію внутрішньо переміщених осіб та дітей, як об’єкту соціальної роботи; 2. Визначити соціально – психологічні проблеми внутрішньо переселених дітей; 3.Висвітлити особливості роботи із внутрішньо переселеними дітьми; 4. Розробити практичне заняття із внутрішньо переселеними дітьми; Методи дослідження: для досягнення поставленої мети та вирішення завдань використано комплекс взаємопов’язаних та взаємозалежних методів: теоретичні: аналіз та синтез, прогнозування, узагальнення задля розкриття суті обраної проблематики та формування її понятійно-термінологічного апарату; аналіз нормативно-правових документів для характеристика правового забезпечення дітей переселенців; системний аналіз для виявлення впливу статусу внутрішнього переселення на психіку дітей; дедукція та узагальнення для виявлення основних методів та форм соціальної роботи із дітьми, які є внутрішньо переселеними; моделювання й проектування для створення практичного треннінгу. Структура роботи: Робота складається із вступу, двох розділів, загальних висновків, двох додатків, 3 таблиць, списку використаної літератури (50 найменувань, з них 3 - іноземною мовою).
Інші роботи з даної категорії: