0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення PR-діяльності в спортивній організації КДЮСШ «ЧЕМПІОН» (ID:220729)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 80
Рік виконання: 2015
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Зв'язки з громадськістю в фізичну культуру і спорт 1.1 Історія розвитку зв'язків з громадськістю в фізичну культуру і спорті 1.2 Особливості зв'язків з громадськістю в спорті 2. Імідж у фізичній культурі та спорті 2.1 Імідж: поняття, сутність, основні риси іміджу 2.2 Залучення спонсорів і благодійні збори в спортивних заходах 3. Зв'язки з громадськістю в діяльності КДЮСШ «ЧЕМПІОН» 3.1 Загальна характеристика КДЮСШ «ЧЕМПІОН» 3.2 Рекомендації щодо вдосконалення PR-діяльності КДЮСШ «ЧЕМПІОН» ВИСНОВОК
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність випускної кваліфікаційної роботи полягає в особливому місці на ринку зв'язків з громадськістю PR-послуг в спортивній індустрії. Даний сегмент ринку розвивається порівняно недавно, але з все більш зростаючою динамічністю. Обумовлено це тим, що спортивна сфера є невід'ємною частиною суспільства, політики будь-якого сучасної держави. PR-служби, відділи по зв'язках з громадськістю, прес-секретарі з кожним роком відіграють все більшу роль в спортивному бізнесі. Завдяки їх зусиллям спорт став однією з найбільш вигідних сфер спонсорування. Світовий досвід показує, що над позиціонуванням сприятливого образу спортивної федерації, клубу, школи, руху, а так само спортсмена, який є обов'язковим фактором не тільки популярності, а й ґрунтом для інвестицій, працюють величезна кількість як відділів по зв'язках з громадськістю, прес-служб, PR-консультантів, так і РR-консалтингових компаній та навіть груп-компаній.