066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання PR- технологій у шоу-бізнесі (ID:220734)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 75
Рік виконання: 2014
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1 Шоу-бізнес як частина масової культури 1.1 Поняття шоу-бізнесу 1.2 Становлення та розвиток шоу-бізнесу і PR-технологій 1.3 Становлення та розвиток PR-методів в шоу-бізнесі України Висновки до розділу 1 2 PR-технології в шоу-бізнесі 2.1 Реклама та її особливості в шоу-бізнесі 2.2 Структура і різновиди PR кампанії 2.3 Імідж, корекція іміджу та його позиціонування Висновки до 2 розділу 3 PR-кампанія в шоу-бізнесі 3.1 Планування PR-кампанії 3.2 Розробка PR-кампанії 3.3 Методи просування інформації в PR-кампанії 3.3.1 Повідомлення 3.3.2 Канали комунікації 3.3.3 Специфічна атмосфера 3.3.4 Заходи подійного характеру 3.3.5 Засоби масового та виборчого впливу 3.4 епатуюча поведінка в шоу-бізнесі Висновки Список використаної літератури Додатки №№ 1 ... 3
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою цієї дипломної роботи є вивчення PR-технологій, що використовуються в шоу-бізнесі, а також значення цих технологій у розвитку різних видів самого шоу-бізнесу. Об'єктом дипломної роботи є основні рекламні прийоми, що застосовуються в діяльності вітчизняного шоу-бізнесу. Предметом дипломної роботи є рекламна діяльність в системі шоу-бізнесу. У дипломній роботі були поставлені і вирішені наступні завдання: • зробити історичний огляд виникнення шоу-бізнесу як частини масової культури, а також PR-технологій, що використовуються при цьому; • проаналізувати становлення і розвиток Українського шоу-бізнесу; • показані особливості PR-технологій в шоу-бізнесі; • описані основні групи споживчої аудиторії шоу-бізнесу; • показані основні прийоми формування іміджу зірок шоу-бізнесу; • показані перспективи розвитку шоу-бізнесу в Росії.