0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення іміджу політичного лідера як важливе завдання служби PR (ID:239877)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 62
Рік виконання: 2018
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА 6 1.1. Поняття та складові елементи іміджу політичного лідера 6 1.2. Види іміджу політичного лідера та його функції 12 1.3. Особливості формування іміджу політичного лідера, застосування психотехнологій 17 Висновок до розділу 1 23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА ЯК ВАЖЛИВЕ ЗАВДАННЯ СЛУЖБИ PR 24 2.1. Напрям діяльності служби RR політичних лідерів України 24 2.2. Тактика та методи формування іміджу президента України 31 2.3. Аналіз наявного оплітичного іміджу України 37 Висновок до розділу 2 43 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОЛІПШЕННЯ В УКРАЇНІ 44 3.1 Проблеми створення іміджу президента України 44 3.2. Пропозиції щодо поліпшення іміджу президента України 47 Висновок до розділу 3 52 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 55 ДОДАТКИ Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Головні ознаки політичного іміджу побудовані на: 1) індивідуально-особистісних складових: унікальності («ексклюзивності»), впевненості у собі та своїй справі, силі; 2) соціальних складових: позиції «служителя суспільству», турботі про людей, хорошому знанню їхніх проблем, прагненню покращувати життя; 3) особистісно-енергетичних складових: ентузіазму, бадьорості, оптимізму, провокуванню позитивних емоцій; 4) соціально-енергетичних складових: умінні впливати на людей, їх рішучість, здатності до ризику, енергії, волі, наполегливості; 5) соціально-моральних складових: високих моральних якостей, відповідності «суспільного ідеалу». Полковенко Г.М. виділяється шість основних впливових груп особистісних характеристик: уявлення політичного лідера про себе самого; потреби і мотиви, що здійснюють вплив на політичний вибір; сукупність важливих політичних поглядів; стиль прийняття політичних рішень; стиль міжособистісних відносин; стресостійкість [44, с.16]. За О. Петровою, політичний імідж складається з трьох компонентів, зокрема: реальних особливостей політика (зовнішності, привабливості, віку, здоров'я, манери одягатися, жестів, міміки, наявності чи відсутності харизми, темпераменту, характеру, здібностей, а також особливостей мотивації участі в політичній діяльності). Не менш важливими є і такі: політична позиція (приналежність до тієї чи іншої партії, руху), передвиборча програма і діяльність політика [39, c.20]. Другий фактор формування іміджу політика породжує спосіб і форми одержання відомостей про діяльність та особистості політика. Важливим є співвідношення відомостей та їх несуперечливість при вступі по каналах міжособистісної взаємодії, отримання від PR-впливів і від незалежних ЗМІ, а також відмінних суджень, чуток, пліток, анекдотів і т. д. Третій фактор - особливості електорату в конкретній соціальній ситуації розвитку суспільства. Тут важливі особливості менталітету в цілому, поточні соціальні сподівання, переважаючі настрої, соціальний рівень життя в суспільстві.