066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Блоггінг як інструмент комунікації із споживачами (ID:267821)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2019
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Блоггінг: 1.1. Визначення поняття 1.2. Історія виникнення 1.3. Різновид блогів 1.4. Функції блогів 2. Ведення блогу 2.1. Технічна основа 2.2. Основні правила для успішного ведення блогу 2.3 Просування блогу 2.4. Питання етики у блогах 3. Політичне значення блогів Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову