0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія просування бренду Dolce & Gabanna (ID:444930)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 17
Рік виконання: 2021
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
1. Вступ. 2. Теоретичний розділ. 3. Практичний розділ. 4. Висновки. 5. Список використаних джерел та літератури.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стратегії просування українського бренду на світові ринки умовно можна розділити на три блоки: «втягування», «встрибування» і «приєднання». Перший шлях є найбільш тривалим (може займати роки) і характерний для компаній, що працюють в традиційних галузях. У цьому випадку компанії послідовно проходять ряд етапів, які дозволяють їм отримувати все більший досвід роботи на зарубіжних ринках, що, в свою чергу, сприяє зниженню сприймаються ризиків діяльності в середовищі бізнесу іноземних держав і нарощування передачі ресурсів на зарубіжні ринки (здійснення прямих іноземних інвестицій).