0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення організації обслуговування споживачів в ресторанах на прикладі шведського столу та бранчу (ID:12688)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 59
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації обслуговування споживачів на прикладі шведського столу та бранчу 1.1 Сутність та класифікація закладів ресторанного господарства 1.2 Організація обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства 1.3 Обслуговування споживачів в ресторанах на прикладі шведського столу та бранчу Розділ 2. Організація обслуговування споживачів у ресторані готелю «Київський» 2.1 Загальна характеристика готелю 2.2. Організація діяльності ресторану „Київський” 2.3 Технологічний процес сервісного обслуговування шведського столу та бранчу Розділ 3. Шляхи удосконалення організації обслуговування споживачів у ресторані «Київський» Висновок Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову