Зразок роботи
ВСТУП
Гостинність - сфера готельного й ресторанного бізнесу є провідним чинником і базою величезної індустрії туризму. Готель - це щось більше, ніж просто місце для ночівлі, він багато в чому визначає спосіб життя - на той час, поки триває подорож, доки гість проживає у готельному номері. Індустрія гостинності - це індустрія, що працює на благо людей. Це – потужний механізм, що активно функціонує та розвивається, вимагаючи при цьому максимальної підтримки з боку держави та більших інвестицій. Світове готельне господарство нараховує близько 350 тис. комфортабельних готелів, що налічують більш ніж 14 млн. номерів (26 млн. місць). При цьому кількість номерів щорічно зростає в середньому на 3-4 %.
Ще на початку п’ятдесятих років намітилися деякі тенденції, які згодом практично сформували сучасний готельний ринок і бізнес. Тоді тільки випробувався досвід надання великими компаніями дрібним власникам права виступати на ринку від їхнього імені й під їхнім прапором. В англійській мові подібні взаємини великого й дрібного бізнесу називаються franchising. Нині старі готельні марки запекло борються на готельному ринку. З одного боку, ніхто не зможе заперечувати, що такі імена, як Best Western, Holiday Inn, Howard Johnson або Quality Inn (список можна продовжити) уже міцно урізалися на згадку практично кожного постійно подорожуючого, але й багато готелів, над якими розвіваються прапори цих готельних мереж, так само старі, як і самі ці бренди, що саме головне, - виглядають відповідним чином.
З іншого боку, більш молоді готельні компанії й марки, не можуть похвалитись подібним реноме на готельному ринку, їхні назви маловідомі, але вони володіють новими сучасними готелями, побудованими з врахуванням останніх архітектурних і технологічних досягнень, що є значною перевагою в боротьбі за клієнта. Деякі видні фахівці готельної справи, такі, наприклад, як Патрик Форд, президент відомої в США корпорації Lodging Econometrics Hotel realty, вважають, що для переважної більшості споживачів слово «новий» має магічне значення й найчастіше визначає результат конкурентної боротьби. Форд упевнений, що якщо говорити про марки, сорти, імена, товарних знаках у глобальному аспекті, а не тільки стосовно до готельного бізнесу, те зовсім очевидно, що такі споживчі асоціації мають універсальний характер: нове й свіже, безперечно, краще старого, що встиг ґрунтовно набриднути клієнтові. Тому хочемо зробити аналіз інфраструктури готелю «Марістела клаб». В цьому й полягає актуальність теми дослідження.
Об’єкт дослідження: інфраструктура готелю «Марістела клаб» та її особливості в організації служби харчування.
Предмет дослідження: аналіз інфраструктури готелю «Марістела клаб».
Мета дослідження полягає у аналізі готелю «Марістела клаб» та визначення особливостей організації служби харчування в даному готелі.
Відповідно до мети поставлено такі завдання:
Проаналізувати інфраструктуру готелю «Марістела клаб»;
Визначити особливості організації харчування в готелі;
Проаналізувати архітектурно-планувальні рішення готелю;
Зробити характеристику готелю «Марістела клаб»;
Розробити та внести пропозиції щодо удосконалення асортименту додаткових послуг готелю.