0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості організації і технологія надання послуг в закладах розміщення типу кемпінг» (ID:332278)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39
Рік виконання: 2021
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ І. ГОТЕЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО ТА КЕМПІНГ В СИСТЕМІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ…………………………………………………..6 1.1. Готельне господарство як матеріальна база туризму………………..6 1.2. Готельні підприємства та послуги, що вони надають……………...11 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ І ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ ТИПУ КЕМПІНГ………..15 2.1. Кемпінг в системі готельних підприємств…………………………..15 2.2. Загальні вимоги і особливості обслуговування в готельних підприємствах типу кемпінг……………………………………………...…18 2.3. Технічна база в готельних підприємствах типу кемпінг……………22 РОЗДІЛ ІІІ. МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ РИНКУ ГОСТИННОСТІ У ФОРМАТІ КЕМПІНГ-ПОСЛУГ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ…………………………………………………………………….26 3.1. Порівняння організації технології послуг розміщення в готельних підприємствах типу кемпінг різних країн………………………………………...26 3.2. Пропозиції та рекомендації щодо удосконалення готельних підприємств типу кемпінг………………………………………………………….28 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..32 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………..35 ДОДАТКИ………………………………………………………………………….37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Готельне господарство як матеріальна база туризму Туристична послуга є складовою туристичного продукту. І якщо туристичну послугу можна придбати та споживати лише за місцем її виробництва, туристичний продукт можна придбати за місцем проживання, але споживати лише за місцем виробництва туристичних послуг. Готельне господарство — це частина соціальної інфраструктури регіону, яка створює сприятливі умови для руху, облаштування населення. Без розвинутого готельного господарства, є неможливий розвиток туризму, ділових стосунків, вдосконалення виробничих відносин. Готельне господарство – це основний фактор і важлива складова туристичної інфраструктури, яка відіграє провідну роль у презентації вітчизняного туристичного продукту на світовому ринку туристичних послуг [18]. Іноді туристичний продукт асоціюється з поняттям "туристичний пакет", тобто основним (обов'язковим) набором послуг, які надаються під час поїздки за індивідуальним або груповим планом і мають серійний характер і пропонуються для продажу. Але туристичний продукт - це набагато ширше і важливіше поняття, про яке піде мова нижче. Пакет подорожі включає мінімальний набір обов'язкових елементів, необхідних для подорожі [10]. Під формуванням туристичного продукту розуміється складання та впорядкована взаємозалежність у термінах, цілях, узгоджених за вартістю та якістю набору послуг, що складають туристичну поїздку (тур). Просування туристичного продукту - сукупність заходів, спрямованих на заохочення потенційних споживачів до придбання цього товару (реклама, участь у спеціалізованих виставках, ярмарках; організація туристичних інформаційних центрів, видання каталогів, брошур, буклетів тощо). Продаж туристичного продукту споживачам здійснюється туроператором як безпосередньо, так і за допомогою посередників (туристичних агентів). Туроператори відіграють провідну роль у туризмі. У процесі організації турів вони встановлюють зв’язки з підприємствами розміщення, харчування, транспорту, а також, залежно від характеру туру, з культурними, освітніми, розважальними закладами, турфірмами. Досить часто туроператори орендують готелі та інше житло, літаки, кораблі, автобуси на основі довгострокових договорів, забезпечуючи їх максимальне завантаження та отримуючи значні знижки від виробників туристичних послуг. Завдяки стандартизації та масовості свого продукту туроператори досягають зниження оборотних витрат, що дозволяє їм пропонувати продукцію на ринку за конкурентними цінами. Поява бізнесу туроператорів - наслідок формування масового туризму та складності туристичного продукту [13]. Сфера гостинності - це комплекс галузей, головне завдання яких пов’язане з обслуговуванням туристів під час їх перебування поза місцем постійного проживання. Він, за визначеннями провідних експертів, включає в себе готельний і ресторанний бізнес, транспортні компанії, вид розваг. Готельна галузь у структурі індустрії гостинності виконує ключові функції, оскільки пропонує відвідувачам цілий ряд послуг, у формуванні та впровадженні яких задіяні всі сектори та елементи індустрії гостинності. Тому доцільно виділити готельну галузь як найскладнішу складову індустрії гостинності та розглянути її самостійно. Значення термінів «готельна справа», «готельний бізнес», «готельна індустрія», пов'язане з господарською діяльністю спеціалізованих підприємств, які пропонують власні послуги на комерційній основі та надають клієнтам, які подорожують, забезпечуючи необхідними умовами проживання та харчування. На конкурентному ринку гостинних послуг прагнення підприємств отримати максимальний прибуток та зростаюча платоспроможність споживачів послуг спонукає готельний бізнес не лише забезпечити проживання та харчування, а й розширити сферу додаткових та супутніх послуг. Це збагачує значення поняття "готельний бізнес", розширює сферу діяльності готельних підприємств, які надають послуги та власне виробництво, та суміжних галузей. Примітка: історично поняття "готельної галузі" використовувалося лише для визначення діяльності готелів. Згодом через диверсифікацію видів житла ця діяльність охоплювала мотелі, кемпінги, туристичні бази та інші підприємства. Таким чином, готель належить до основних видів розміщення, які визначали назву цієї сфери діяльності. Гостинність - сукупність готельних підприємств різного типу, які приймають та надають послуги щодо проживання, харчування, додаткових та супутніх послуг [14]. Проживання - один з найважливіших елементів туризму. Без проживання (ночівлі) - немає туризму. Готельна індустрія - суть системи гостинності. В його основі лежать найдавніші традиції, характерні майже для будь-якого соціального становлення в історії людства - повага до гостя, урочистість його прийому та обслуговування. Перші прояви готелю дійшли до нас з давніх часів - це інформація про місця для розміщення відвідувачів у зв’язку з торгівлею, паломництвом, лікуванням. Послуги розміщення - це специфічний готельний бізнес, який пропонується туристам у туристичному центрі під час поїздки. Послуги громадського харчування іноді не включаються як окремий елемент туристичного пакету, оскільки в туризмі вони є частиною послуг розміщення. Центральне місце в комплексі послуг, що надаються туристам під час поїздки, займає проживання, яке є невід’ємною частиною кожного туру. Проживання, що означає будь-який об’єкт, який регулярно або епізодично забезпечує розміщення, є основою туристичної галузі. На них припадає до 65% людей, зайнятих у туризмі, і близько 68% усіх доходів від туризму. Побудова нового житла значно підвищує привабливість туристичного напряму, збільшує потік туристів. Висока послуга надання послуг розміщення визначає такі психологічні аспекти туризму, як задоволення від подорожей та висока цінність організації туристів у країні. Підсумовуючи, можна сказати що, готельне господарство є частиною соціальної інфраструктури, яка створюється, що створюється для змін, та облаштування територій. Без розвиненої готельної галузі неможливо дотримуватися туристичного туризму, ділових відносин людей, поліпшення виробничих відносин. Досвід показує, що готельне господарство відіграє значну позитивну атаку у відповідних випадках. У цій науковій діяльності в ньому працюють ряд працівників, які дотримуються вдосконалення роботи в цій галузі, а також конкурують з прибутковою роботою [9].