0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація сервісного процесу у готелях ділового призначення" (ID:85451)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 42+додатки
Рік виконання: 2015
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти, визначення та дослідження класифікаційних ознак та видів предмету дослідження, особливості його вивчення у сфері готельного господарства 1.1.Сутність сервісного процесу в готелях ділового призначення 1.2.Організація сервісного процесу в готелях ділового призначення в Україні 1.3.Зарубіжний досвід сервісного обслуговування в готелях ділового призначення РОЗДІЛ ІІ. Дослідження технологічних процесів обслуговування на підприємстві готельного господарства «Палаццо» в місті Полтава 2.1. Характеристика ділового закладу готельного господарства «Палаццо» в місті Полтава 2.2. Організаційна структура готельного підприємства. Загальна характеристика персоналу підприємства 2.3. Характеристика основних служб готельного підприємства 2.4. Аналіз виробничої програми готелю РОЗДІЛ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення сервісного обслуговування в закладі готельного господарства «Палаццо» в місті Полтава 3.1. Шляхи удосконалення процесу обслуговування в готельному підприємстві 3.2. Пропозиції щодо удосконалення предмету дослідження конкретного готельного підприємства ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ 0983732280-Аліна
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову