0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення організації робочих місць працівників ресторану (ID:99841)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2015
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ. 1. Теоретичні основи організації робочих місць працівників 1.1. Поняття робочого місця, взаємозв’язок між місцями персоналу 1.2. Основні вимоги до організації робочих місць ресторану 2. Аналіз організації робочих місць працівників ресторану «Моцарт» 2.1. Характеристика діяльності ресторану «Моцарт» 2.2. Дослідження відповідальності оснащення спеціального та універсальних робочих місць 3. Шляхи вдосконалення робочих місць працівників ресторану «Моцарт» 3.1. Ефективність організації робочих місць працівників кухні та залу у ресторані «Моцарт» Висновки. Список використаної літератури. Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову