0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація складання та подання звітності зі статистики праці (ID:127105)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 67
Рік виконання: 2015
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ТЕМА: «ОРГАНІЗАЦІЯ СКЛАДАННЯ ТА ПОДАННЯ ЗВІТНОСТІ ЗІ СТАТИСТИКИ ПРАЦІ” ЗМІСТ Вступ...................................................................................................................4 І. Теоретична Частина...............................................................................6 1.1. Теоретико-організаційні аспекти та склад звітності зі статистики праці.............................................................................................................................6 1.2. Організація складання та подання Звіту з праці (форма № 1-ПВ)..........12 1.3. Складання та подання Звіту про кількість працівників, їхній якісний склад та професійне навчання ( форма № 6-ПВ)...................................................18 1.4. Організація складання та порядок подання Звіту про умови праці, пільги та умови праці (форма № 1- ПВ (умови праці)...........................................21 1.5. Звіт про витрати на утримання робочої сили (форма № 1-РС): порядок складання та подання...............................................................................................23 1.6. Проблеми і перспективи розвитку соціальної звітності підприємств в Україні........................................................................................................................31 ІІ. практична Частина..............................................................................37 Вихідні дані.........................................................................................................37 Журнал реєстрації господарських операцій.....................................................41 Шахова відомість................................................................................................44 Оборотно-сальдова відомість............................................................................45 Баланс (Звіт про фінансовий стан)....................................................................48 Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)...............................50 Звіт про рух грошових коштів...........................................................................52 Звіт про власний капітал....................................................................................54 Примітки до річної фінансової звітності.........................................................56 ВИСНОВКИ.......................................................................................................64 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА.............................................................................66 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ІІ ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА Завдання до практичної частини: 1) На підставі господарських операцій скласти журнал реєстрації господарських операцій за 20Х1 рік та всі необхідні для складання фінансової звітності регістри поточного обліку; 2) Скласти річну фінансову звітність (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до річної фінансової звітності) за звітний 20Х1 рік. Рекомендації щодо заповнення статей (рядків) бухгалтерських звітів наведено в Додатках Е – І; 3) Проаналізувати основні показники бухгалтерської звітності, зробити висновки про фінансовий стан, результати господарської діяльності та рух грошових коштів підприємства за 20Х1 рік. 4) Звітність повинна бути складена в електронному форматі з використанням одного з пакетів: Microsoft Excel або M.E.Doc Для вирішення завдання надані такі вихідні дані (за варіантами) : Опис діяльності підприємства; Залишки на рахунках підприємства на 31.12.20ХХ р. Господарські операції за грудень місяць 20Х1 р. Додаткова інформація, необхідна для складання річної фінансової звітності. ВАРІАНТ № 4 Опис підприємства Повна назва організації – ВАТ «Сесія». Код ЕДРПОУ 33336667. Юридична адреса підприємства: 52000, м. Дніпропетровськ, вул. Веселкова, 3. Підприємство «Сесія» створено у формі відкритого акціонерного товариства з розміром статутного капіталу 500 тис. грн. Статутний капітал складається з 500000 простих акцій номінальною вартістю 1 грн. ВАТ «Сесія» має статус юридичної особи, бухгалтерський облік веде на самостійному балансі. Дочірніх компаній і філіалів організація не має. Облік активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій протягом звітного року проводився методами і на основі принципів ведення бухгалтерського обліку відповідно до вимог Закону «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 р. № 996 - XIV, відповідно до положень (стандартами) бухгалтерського обліку, Планом рахунків і Інструкції його використання на підставі затвердженого підприємством наказу «Про облікову політику». Розрахунково-касове обслуговування ВАТ «Сесія» здійснює банк - КБ «Приватбанк». Поточний рахунок підприємства в цьому банку – 26007000044001. Середньооблікова чисельність робітників на 1 січня 20Х1 року – 101 чоловік. Статутний капітал товариства сформовано без участі іноземного капіталу. Форма власності – колективна. ВАТ «Сесія» здійснює торгівельну діяльність. Основним видом діяльності підприємства є оптова і роздрібна торгівля товарами широкого споживання, у тому числі продовольчими і непродовольчими товарами. Товари реалізуються на території України. Окрім торгівельної діяльності ВАТ «Сесія» здійснює операції купівлі-продажу цінних паперів, надання в позику тимчасово вільних коштів юридичним особам. Таблиця 2.1 - Залишки на рахунках ВАТ «Сесія» на 31.12.20ХХ р. склали, грн. Балансові рахунки № варіанту 4 Грошові кошти і їх еквіваленти в національній валюті, у тому числі каса 210000 2000 Розрахунки з покупцями і замовниками 290000 Основні засоби 420000 Товари - 1000 одиниць 25000 Розрахунки по оплаті праці 3000 Нерозподілений прибуток 22000 Статутний капітал: 500000 простих акцій номінальною вартістю 1грн. 500000 Додатковий вкладений капітал (підписка на акції по 1,3 грн. за акцію) 150000 Інший додатковий капітал 20000 Резерв сумнівних боргів 29000 Розрахунки з постачальниками і підрядниками 286000 Розрахунки по податках і платежах 6000 Розрахунки з учасниками 15000 Довгострокові інвестиції, що враховуються по методу участі в капіталі 80000 Поточні фінансові інвестиції 54000 Знос основних засобів 30000 Неоплачений капітал 140000 Довгостроковий кредит банку 140000 Резервний капітал 18000 У 20Х1 році проведені наступні господарські операції: 1. Нарахована амортизація основних засобів в сумі 4000 грн. 2. Погашена заборгованість із заробітної плати за 20ХХр. Нарахована заробітна плата адміністративному персоналу з розрахунку 2000 грн. в місяць. За грудень місяць зарплата ще не виплачувалася. Проведені усі утримання і нарахування відповідно до законодавства. 3. Оприбутковано товари - всього 1500 одиниць (без ПДВ) : 500 од. по 30 грн. 500 од. по 32 грн 500 од. по 35 грн. 4. Перераховані грошові кошти в плату за оренду офісу за 20ХХ рік 12000 грн. (1000 х 12) 5. Списана безнадійна дебіторська заборгованість в сумі 28000 грн. 6. Видано Івочкіну В. Г., працівникові відділу збуту, грошові кошти на витрати на відрядження з каси підприємства в сумі 1200 грн., а заборгованість перед постачальниками за отримані товари зменшилася на 6000 грн. 7. Повністю погашена заборгованість за підписані, але неоплачені акції. 8. Проведена інвентаризація запасів - виявлені запаси товарів у кількості 500 одиниць, чиста вартість реалізації яких складала 40 грн. за одиницю. 9. Погашена заборгованість по податках за 20ХХ рік. 10. Витрати на збут склали 30816,80 грн., в т.ч. витрати на транспортування товарів - 3000 грн., витрати службові відрядження працівників збуту - 1200 грн., амортизація основних засобів - 2000 грн., витрати на оплату праці - 18000 грн. Проведені усі утримання (3,6%) і нарахування (36,72%) на заробітну плату відповідно до законодавства. 11. Виплачені дивіденди учасникам за 20ХХ рік. 12. Нарахований резерв по сумнівних боргах 13. ВАТ «Факел» отримало 300000 грн. чистого прибутку за 20Х1 рік і виплатило дивіденди в сумі 50000 грн. власникам простих акцій. 14. Придбані поточні фінансові інвестиції на суму 60000 грн. 15. Реалізовані товари за ціною 60 грн. за ед. на суму 240000 грн. (з ПДВ). 16. Нараховані і виплачені відсотки по довгостроковому кредиту в сумі 24000грн. одночасно з частковим (на 40000грн) погашенням цього кредиту. 17. Визначені фінансові результати діяльності підприємства за 20Х1 рік 18. Нарахований податок на прибуток по ставкою 18 % за даними звіту про фінансові результати. Допускається, що тимчасові різниці дорівнюють 0. 19. Зроблені відрахування до резервного фонду у розмірі 5% суми чистого прибутку, заробленого в 20Х1 році. 20. Оголошені дивіденди за 20Х1 рік в суму 30% від чистого прибутку за 20Х1 рік. Облікова політика ТОВ «Сесія» Собівартість запасів визначається по методу ФІФО Резерв сумнівних боргів створюється у розмірі 8% від первинної вартості дебіторської заборгованості за розрахунками з покупцями. Основні засоби відбиваються у балансі за первинною вартістю за вирахуванням нарахованого зносу. Амортизація нараховується прямолінійним способом. Запаси відбиваються у балансі по меншій з двох оцінок між собівартістю і чистою вартістю реалізації.