0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості функціонування федеративних держав Європи: порівняльна характеристика (ID:274054)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2018
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ФЕДЕРАТИВНОЇ ФОРМИ ДЕРЖАВНОГО УСТРОЮ 4 1.1. Федерація як форма державного устрою: політична та правова характеристика, ознаки та критерії. 4 1.2. Федеративна держава: теоретичні та практичні аспекти функціонування 10 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УСТРОЮ ФЕДЕРАТИВНИХ ДЕРЖАВ ЄВРОПИ. 16 2.1. Адміністративно – територіальний устрій та децентралізації управління Австрії 16 2.2. Адміністративно – територіальний устрій та децентралізації управління Бельгії 19 2.3. Адміністративно – територіальний устрій та децентралізації управління Німеччини 22 2.4. Адміністративно – територіальний устрій та децентралізація управління Швейцарії 26 РОЗДІЛ 3. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФУНКЦІОНУВАННЯ ФЕДЕРАТИВНИХ ДЕРЖАВ ЄВРОПИ 29 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Держава на сучасному етапі функціонує відповідно до загальноприйнятих норм та правил, які так чи інакше позиціонують її як окремого міжнародного актора. В першу чергу, це проявляється у виборі способу організації влади, формуванні державно – територіальних одиниць, обсягу їх компетенції, підконтрольності та підзвітності вищим органам. Актуальність дослідження пояснюється тим, що на сучасному етапі необхідною умовою стабільного розвитку суспільства та ефективного функціонування державних інститутів є забезпечення балансу загальнонаціональних інтересів з інтересами населення регіонів і територіальних громад, ґрунтуючись на засадах федеративної держави та різнорідності її території. Саме питання наділення повноваженнями суб’єктів федерації у федеративних державах є визначальною умовою проведення порівняльного дослідження. Об’єкт дослідження – федеративна держава як цілісне політичне утворення. Предмет дослідження – взаємозв’язок центральної влади та адміністративно – територіальної одиниці як просторової основи для організації і діяльності органів федеративної влади та влади суб’єктів федерації. Метою дослідження є здійснення порівняльного аналізу особливостей функціонування федеративних держав Європи, що виявляється в особливостях правового статусу суб’єктів федерації та розподілу владних повноважень між центральними і федеративними органами влади. Для досягнення мети визначимо такі завдання: 1. Охарактеризувати федератизм як систему управління та організації органів державної влади і статус суб’єктів федерації. 2. Проаналізувати теоретичні та практичні особливості функціонування федеративних держав Європи на сучасному етапі. 3. Розглянути правовий статус суб’єктів федерації, їх адміністративно – територіальний устрій та аспекти децентралізації влади в досліджуваних країнах. 4. Визначити критерії для проведення порівняльного дослідження. 5. Користуючись критеріями для порівняння, розкрити повноваження територіальних самоврядних одиниць, їх місце в адміністративно – територіальній системі загалом. При вирішенні поставлених завдань ми застосовували методи теоретичного та емпіричного рівня. Серед теоретичних методів слід виокремити системний, за допомогою якого ми розглянули федеративну державу як єдине ціле; метод аналізу дозволив визначити територіальну організацію держав, систему взаємовідносин між федеративною владою та владою суб’єктів федерації. Через емпіричний метод порівняння ми зіставили повноваження федеративних органів влади та влади суб’єктів федерації з метою встановлення схожості чи відмінності між ними. З допомогою гіпотетико – дедуктивного методу нам вдалося обґрунтувати основні функції суб’єктів федерації як складової частини федеративної держави з одного боку та самостійного органу суб’єктів федерації з іншого, користуючись конституцією, нормативно – правовими актами, законами та іншими положеннями. Структурно – функціональний метод застосовувався з метою виявлення окремих елементів, що характеризували певний спосіб організації влади суб’єктів федерації. Структура роботи. Відповідно до мети та завдань дослідження робота складається зі вступу, трьох розділів, шести підрозділів, висновків, списку використаних джерел із 34 найменувань. Загальний обсяг роботи 37 сторінок.