0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація рекламної діяльності на закордонних ринках (ID:3800)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 72
Рік виконання: 2008
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ 1 Теоретичні основи організації рекламної діяльності на закордонних ринках 1.1 Сутність, мета, завдання та класифікація реклами 1.2 Основні етапи здійснення рекламної діяльності 1.3. Особливості організації реклами в мережі Інтернет 1.4. Значення міжнародних виставок й ярмарок в організації рекламної компанії при виході підприємства на закордонний ринок Розділ 2 Організація рекламної діяльності на підприємстві ВАТ "Селмі" 2.1. Основна економічна характеристика підприємства 2.2. Організація рекламної діяльності на підприємстві ВАТ "Селмі" 2.3. Розробка плану та бюджету рекламної діяльності ВАТ «Селмі» 2.4 Вдосконалення організації рекламної діяльності ВАТ «Селмі» на закордонних ринках Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову