Зразок роботи
Вступ
Відомо, що ділова етика - це сукупність принципів поведінки людей, зайнятих у сфері підприємницької діяльності, система ідеалів, на які спирається підприємець для досягнення поставленої мети. Роль ділової етики в міжнародному бізнесі надзвичайно важлива, її не можна недооцінювати, особливо зараз, коли в АТР розширюється співпраця в усіх напрямках і створюються вільно-економічні зони.
Перші уявлення про корейському діловому етикеті почали формуватися в
Наприкінці 90-х рр. минулого століття, коли між Республікою Корея і Росією почалося співробітництво. Корейська діловий етикет мало вивчений вітчизняними вченими (А. Ланьков, Т. Симбирцева, К. Кім). Серед зарубіжних вчених цією темою займалися також деякі дослідники (Томас Койнер, Чжанг Сонгхён і ін.). В кожній країні формується бізнес-культура з національними особливостями, яку необхідно враховувати в роботі. Корейська ділова етика виділяється своїми особливими рисами.
Для створення успішних ділових відносин між нашими країнами необхідно, щоб ділові переговори проводилися на стику двох культур, з урахуванням загальних культурно-історичних інтересів Росії і Кореї. Успіх у справах з корейськими партнерами залежить від того, наскільки ефективно і вдало відбувається спілкування.
В умовах глобалізації виникає необхідність розширення ділових контактів із зарубіжними партнерами, невід’ємною складовою яких стають реклама, світське спілкування та зустрічі з іноземним партнерами у неділовому середовищі. Практика міжнародних відносин установила загальновизнані стандарти ділової етики. Але існують відмінності в способах, манерах, традиціях ділового спілкування, які є проявом етнокультурних особливостей різних народів. Це необхідно брати до уваги для уникнення непорозумінь під час проведення ділових переговорів і досягнення успішних результатів у міжнародній діяльності.
Дослідженням даного питання займалося чимало науковців, зокрема серед них варто згадати таких як: Гриньова Н. Є., Дорохов О. В., Занковский А. Н., Лісовський П.М., Моісєєва Ф. А., Палеха Ю. І., Юрків Я. І., Ферябов І. М., Ягупов В. В. та ініш.
Метою курсової роботи є дослідження етнокультурних особливостей ділового спілкування та етикету в дипломатичних відносинах Азії.
Об’єктом дослідження є етнокультурні особливості ділового спілкування та етикет в дипломатичних відносинах Азії.
Предметом дослідження є особливості ділового спілкування та етикету в дипломатичних відносинах Азії.
Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:
охарактеризувати ділове спілкування та його особливості;
вивчити атрибути ділового етикету;
проаналізувати національні особливості ділового спілкування та етикету в дипломатичних відносинах Китаю;
дослідити етнокультурні особливості ділового спілкування та етикету в дипломатичних відносинах Японії та Кореї;
визначити напрями оптимізації етнокультурної політики в дипломатичних відносинах Азії.
Під час виконання курсової роботи використовувалися методи аналізу, характеристики, узагальнення та порівняння.
Курсова робота складається зі вступу, трьох розділів з підрозділами, висновків та списку використаних джерел.