0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СПОРТИВНІ ІГРИ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ID:940494)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СПОРТИВНИХ ІГОР У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ 5 1.1. Роль спортивних ігор у фізичному вихованні учнів 5 1.2. Соціальні і психологічні аспекти спортивних ігор 11 1.3. Впровадження спортивних ігор у фізичному вихованні за навчальними програмами НУШ 15 Висновки до розділу 1 17 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 18 2.1. Методи дослідження 18 1.2. Організація дослідження 18 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ 19 3.1. Спортивні ігри у варіативній складовій навчальних програм 19 Висновки до розділу 3 29 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Унікальність 85%, Література 2020-2024 1.3. Впровадження спортивних ігор у фізичному вихованні за навчальними програмами НУШ В аспекті використання новітніх підходів в процесі фізичного виховання НУШ розглядається як ефективна стратегія, що спрямована на більш якісне викладання навчального матеріалу, формування в учнів основ ЗСЖ, оволодіння знаннями, вміннями та навичками [22, с. 263]. Інноваційна система, що поетапно впроваджується в систему фізичного виховання, в якій використовуються нові форми організації і сучасні технології, спрямована на забезпечення ефективного формування в дітей, підлітків і молоді активної позиції до рухової активності і цінностей здорового способу життя [5, с. 195]. Механізм реалізації управління спортивними іграми в Україні має бути орієнтованим на показники рейтингу та пріоритетності розвитку конкретних ігрових видів спорту, основним пріоритетом має бути підвищення ролі дитячо-юнацького спорту, з відповідним створенням його інфраструктури та фінансуванням, та успішне функціонування національних команд країни різної вікової категорії з ефективним застосуванням новітніх технологій у підготовці кадрів [21, с. 92]. Впровадження спортивних ігор у фізичному вихованні за програмою Нової української школи спрямовано на розвиток фізичної активності та здоров’я учнів. Ця програма покликана стимулювати учнів до здорового способу життя та формувати в них навички командної співпраці та фізичної підготовки через спортивні ігри, що сприяють не лише фізичному розвитку, але і виховують дисципліну, відповідальність. Впровадження спортивних ігор у фізичному вихованні за НУШ підкреслює комплексний підхід до розвитку особистості учня. При проведені порівняльного аналізу структури і змісту нової і попередньої програм для 5 класу були виділені в них загальні та розбіжні ознаки. Автор акцентує увагу на нововведення, що пропонує модельна навчальна програма, а безпосередньо на нові варіативні модулі. Однією із проблем є те, що для учителів фізичної культури та учнів відомі варіативні модулі, більшість яких затверджена, але є низка назв інноваційних модулів, які невідомі учням, що вимагає від учителів фізичної культури необхідність самоосвіти та самопідготовки для запровадження їх в навчальний процес [9, с. 147]. З метою пришвидшення опанування навчальної програми «Фізичної культури» для фахівців в сфері фізичного виховання розроблено довідник, в якому презентаційні матеріали розкривають особливості варіативних модулів з фізичної культури «Нової української школи» [6]. Спортивна ігрова діяльність надає можливість поєднувати впливи естетичного і морального задоволення від діяльності, розширення запасу знань рухових дій, спонукання до самостійної діяльності. Автори підкреслюють, у вирішенні проблем, які існують у фізкультурно-спортивній роботі загальноосвітніх закладів, не можна розглядати впровадження спортивних ігор за програмою НУШ як панацею [31, с. 112]. На сьогоднішній день головним критерієм для вибору варіативних модулів є забезпечення існуючої матеріально-технічної бази, тому в основному застосовуються модулі зі спортивних ігор, легкої атлетики та гімнастики [30]. Таким чином, впровадження спортивних ігор у фізичне виховання за навчальними програмами НУШ мають певні виклики, що потребують вирішення. Висновки до розділу 1 Важливу роль у фізичному вихованні відіграють спортивні ігри, що надають можливість у підвищенні ефективності навчання учнів, поглибленні знань та формуванні умінь, покращенні їх функціонального стану та фізичної підготовленості. Психологічні аспекти гри пов’язані з емоціями, мотивацією, концентрацією та стресом, які можуть виникати під час гри. Соціальні аспекти гри пов’язані з взаємодією між гравцями, співпрацею та конкуренцією. Проблемою запровадження в навчальний процес фізичного виховання новітніх інноваційних модулів спортивних ігор є недостатня теоретична і практична підготовка вчителів фізичної культури та недосконалість матеріально-технічної бази.