0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація та контроль туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі (ID:12679)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 70
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи організації та контролю туристичного обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Види організацій сфери готельно-ресторанного бізнесу України 1.3 Організація контролю на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу Розділ 2. Організаційно-економічна характеристика готельного комплексу «україна» 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Характеристика організаційної структури управління підприємства Розділ 3. Аналіз діяльності готельного комплексу «україна» 3.1 Аналіз динаміки та структури готельно-ресторанних послуг 3.2 Аналіз ефективності діяльності підприємства Розділ 4. Шляхи удосконалення організації та контролю туристичного обслуговування 4.1 Основні напрямки та передумови розвитку туристичного обслуговування 4.2 Удосконалення інформаційних систем готельно-ресторанного бізнесу Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову