0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація екскурсійних послуг (ID:12685)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні основи організації екскурсійних послуг 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Інформаційні та організаційні ресурси підприємств готельно-ресторанного бізнесу 1.3 Організація екскурсійно-інформаційного обслуговування в індустрії туризму та готельно-ресторанному бізнесі Розділ 2 особливості організації екскурсійних послуг В туристичній фірмі «апельсин» 2.1 Загальна характеристика туристичної фірми 2.2 Організація інформаційного обслуговування 2.3 Особливості організації екскурсійних турів туристичною фірмою Розділ 3 пропозиції щодо удосконалення організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «апельсин» 3.1 Стратегічні напрямки розвитку туристичної галузі в Україні 3.2. Основні напрямки вдосконалення маркетингу екскурсійних послуг Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову