0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація культурно-масового обслуговування на підприємствах готельного господарства ( по готелю HolidayInn_) (ID:134563)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………...………..3 РОЗДІЛ I. Теоретико-методичні підходи до організації культурно-масового обслуговування у підприємствах готельного господарства…………………………5 1.1 Суть та значення культурно-масового обслуговування у засобах розміщення……………………………………………………………………………..5 1.2 Організація різних видів культурно-масового обслуговування споживачів у підприємствах готельного господарства……………………………………………..8 1.3 Особливості організації культурно-масового обслуговування у закордонних готелях…………………………………………………………………………………12 РОЗДІЛ II. Дослідження роботи та організації культурно-масового обслуговування готелю “Holliday Inn Kiev ”, м.Київ……………………………….15 2.1 Загальна характеристика готелю “ Holliday Inn Kiev”………………………….15 2.2 Організаційна структура та загальна характеристика персоналу готелю “ Holliday Inn Kiev ”…………………………………………………………………….18 2.3 Характеристика основних служб готелю “ Holliday Inn Kiev’’………………..21 2.4Аналіз виробничої програми в готелі…………………………………………….25 2.5 Аналіз організації культурно-масового обслуговування у готелі “ Holliday Inn Kiev ”…………………………………………………………………………………...26 РОЗДІЛ III. Шляхи удосконалення організації культурно-масового обслуговування у готелі“ Holliday Inn Kiev ”…………………………………….....30 3.1. Пропозиції щодо удосконалення оршанізації та проведення культурно-масового обслуговування у готелі “ Holliday Inn Kiev ”……………………………30 3.2. Визначення пріоритетних напрямків удосконалення ресурсного забезпечення культурно-масового обслуговування готелю “ Holliday Inn Kiev”………………..33 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ……..…………………………………………….36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………..………………………………..37 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову