0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація харчування групи іноземних туристів з Італії кількістю 50 осіб в ресторані першого класу при готелі (ID:188552)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 36
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ 1.1. Загальні способи і методи обслуговування груп туристів . . . . . . . . . . 6 1.2. Особливості складання меню для груп іноземних туристів в ресторані та режими харчування . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 1.3. Вимоги до обслуговуючого персоналу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12 1.4. Надання додаткових послуг для груп іноземних туристів . . . . . . . . . 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ТУРИСТІВ З ІТАЛІЇ У РЕСТОРАНІ ПЕРШОГО КЛАСУ ПРИ ГОТЕЛІ 2.1 . Особливості італійської кухні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16 2.2 . Розробка скомплектованого меню сніданків, обідів та вечірнє меню. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19 2.3. Розрахунок необхідної кількості сировини та продуктів. . . . . . . . . . .23 2.4.Особливості сервірування столів згідно з розробленим меню. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .26 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ 3.1. Способи та послідовність подавання страв . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29 3.2. Особливості розрахунку за харчування . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31 РОЗДІЛ 4. СХЕМА СЕРВІРУВАННЯ СТОЛУ ДО СНІДАНКУ, ОБІДУ ТА ВЕЧЕРІ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33 ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 ДОДАТОК А
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Мистецтво приготування і прийому їжі є чи не найстаршим серед інших видів мистецтва. Воно зародилося в Азії, потім через Грецію плавно помандрувало в Рим, а з розквітом Венеціанської республіки широкої популярності набула тогочасна італійська кухня. У 1533 році італійська принцеса Катерина Медичі, вийшовши заміж за французького дофіна, майбутнього короля Генріха ІІ, перевезла до Франції кращих кухарів Італії. Що в свою чергу стало поштовхом до появи нових оригінальних страв на королівських прийомах, і пішла мода на прийом їжі за допомогою ножа та виделки. Такий екскурс у минуле дає змогу визначити актуальність та неабияку важливість теми даної курсової роботи. Оскільки італійці, деякою мірою є зачинателями певних постулатів в мистецтві прийому їжі, слід надати увагу організації харчування груп туристів саме з Італії. Взагалі дослідженням організації харчування іноземних туристів в нашій країні займаються такі науковці як: П’ятницька Н.О., Мостова Л. М., Білошапка М. І., Архіпов В.В. та ін. У процесі обслуговування туристів ресторанне господарство відіграє особливо важливу роль і набуває специфічних рис, що дозволяє вважати його одним з найважливіших складових індустрії туризму. Характерною рисою обслуговування туристів в готелях є надання їм повного комплексу послуг (сніданок, обід, вечеря). І підприємства ресторанного господарства при готелях сприяють залученню до обігу частки доходів туристів з різних регіонів та інших країн. Тому метою моєї курсової роботи є теоретичний розгляд особливостей обслуговування іноземних туристів і практична організація харчування на прикладі туристів з Італії. Дану мету можна реалізувати шляхом вирішення наступних завдань: - розглянути різні підходи до обслуговування іноземних туристів; - на прикладі уявного ресторану першого класу при готелі розробити меню для організації харчування групи туристів з Італії на 50 осіб та розрахувати необхідну кількість сировини для реалізації готової продукції; - на основі розробленого меню встановити порядок обслуговування, починаючи з подавання страв та закінчуючи розрахунком; - і впровадити певні особливості сервірування столів відповідно розробленому меню. Із поставлених завдань витікає об’єкт дослідження курсової роботи, а саме організація харчування іноземних туристів з Італії; та предмет - організація обслуговування групи іноземних туристів. У процесі роботи використовуються такі методи дослідження: теоретичного та логічного узагальнення і порівняння, систематизація, статистичний метод, системний і комплексний підхід. Інформаційною базою дослідження стали Закони України, нормативні документи, професійні стандарти роботи вітчизняних і зарубіжних авторів, навчальні посібники, статті періодичних видань, матеріали офіційних сайтів Інтернет.