0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Удосконалення надання додаткових послуг закладів готельно-ресторанного господарства» (ID:278177)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 90
Рік виконання: 2018
Вартість: 1600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1 Економічна сутністьдіяльності закладів готельно-ресторанного господарства 1.2Організація додаткових послуг готельно-ресторанного господарства 1.3 Методи оцінки якості послуг готельно-ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АНІ» 2.1. Організаційно-економічна характеристика готельно-ресторанного комплексу «АНІ» 2.2. Оцінка процесу надання послугготельно-ресторанного комплексу «АНІ» 2.3 Аналіз ефективності надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ» РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АНІ» 3.1 Розробка заходів з метою удосконалення надання додаткових послуг 3.2 Економічна ефективність запропонованих заходів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Готельно-рестораннегосподарство є одним з основних складових туристичної індустрії та є важливою складовою сфери послуг.Готельно-ресторанне господарство пов'язане з діяльністю спеціалізованих підприємств, які пропонують на комерційній основі власні послуги із забезпечення клієнтів послугами з розміщення та харчування. Сьогодні готельно-ресторанний господарствонабуває швидких темпів розвитку. Сучасні готельно-ресторанні господарства повинні реагувати на активні зміни попиту і прихильність споживачів на сучасному ринку. Постійно виникає потреба в нових варіантах вдосконалення процесу обслуговування споживачів готельно-ресторанного господарства і надання послуг. Готельно-рестораннігосподарства мають високий рівень конкуренції на ринку. З кожним роком вимоги до рівня цих послуг зростають. Успішне становлення галузі на новий рівень діяльності значною мірою визначається якістю обслуговування, що є невід’ємною складовою ефективності роботи готельно-ресторанного господарства при втриманні споживача.Саме для успішного існування на ринку та підвищення прибутку готельно-ресторанні господарства повинні забезпечити високу якість надання послуг, їх швидкому оновленню. Чим вищі культура та якість обслуговування відвідувачів, тим вищий імідж готелю й ресторану, тим привабливіші вони для клієнтів. На сучасному етапі розвиткув рамках надання готельно-ресторанних послуг актуалізуєтьсяпотрібнав удосконаленні організації роботи готельно-ресторанного господарства. Необхідно розробити принципово нові підходи до управління готельно-ресторанного господарством. Метою випускної бакалаврської роботи є обґрунтування теоретико-практичних основ формування процесу організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного господарства та шляхи їх удосконалення на прикладі готельно-ресторанного комплексу «АНІ» Мета дослідження зумовила постановку і вирішення наступних завдань: 1. Розглянути теоретичні аспектита особливості послуг закладів готельно-ресторанного господарства. 2. Визначити особливостіорганізації додаткових послуг готельно-ресторанного господарства. 3. Дати організаційно-економічну характеристику готельно-ресторанного комплексу «АНІ» . 4. Оцінити процес надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ» 5. Дослідитиефективність надання послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ» 6. Розробити заходи з метоюудосконалення надання додаткових послуг Об’єктом дослідження є процес формування організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного комплексу «АНІ». Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти формування організації надання додаткових послуг готельно-ресторанного підприємства. Для реалізації поставлених завдань застосовано ряд методів, зокрема загальнонаукові методи: структурно-логічного аналізу (при побудові логіки та структури роботи); узагальнення, систематизації, порівняння, групування, аналізу і синтезу (при визначенні основних конкурентів); індукції, дедукції, історико-логічний метод (у процесі визначення загальних тенденцій розвитку бренду); графічного зображення даних, економіко-статистичного аналізу (при дослідженні економічних показників підприємства); спостереження. Теоретичною та методичною основою роботи стали наукові праці провідних вітчизняних та зарубіжних фахівців в області готельно-ресторанного бізнесу, статистичні дані, періодичні видання з готельної справи. Робота складається з вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та літератури, додатків.