0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Добір персоналу ресторанного закладу та створення атмосфери команди» (ID:282765)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 25
Рік виконання: 2019
Вартість: 99
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ…………………………………………………………………….3 2. Кваліфікація обслуговуючого персоналу як чинник успішної діяльності ресторану…………………………………………………………….5 3. Процес підбору персоналу закладів ресторанного господарства…....10 4. Методи підбору персоналу, їх характеристика……………………….14 5. Оцінювання персоналу…………………………………………………21 6. Висновок………………………...………………………………………24 7. Список використаних джерел………………………………………….25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ За останні десятиліття почалось стрімко розвиватись приватне підприємництво. Не обійшло воно стороною і ресторанний бізнес. Як гриби почали виростати нові ресторани, кафе, бари та інші пункти громадського харчування. Особливої уваги вимагає до себе ресторанний бізнес, так як клієнтами престижних ресторанів стають заможні люди, які особливо цінують комфорт і хороше обслуговування. Однією з актуальних проблем для будь-якого закладу ресторанного господарства є підбір персоналу. Для того, щоб заклад успішно функціонував, потрібно не лише обґрунтувати концепцію, встановити сучасне технічне обладнання та оформити інтер'єр. Центральним і визначним є людський фактор - людина з її фаховими вміннями і професійними навичками, креативністю, емоціями, обізнана у ресторанній сфері - обслуговуючий персонал. Обслуговуючий персонал - команда спеціалістів обізнаних у сфері гостинності, які виконують різноманітні функції, спрямовані на задоволення потреб гостя шляхом обслуговування, відповідно до встановлених стандартів, норм та правил. У залі ресторану це офіціант, бармен, хостес, сомельє, адміністратор залу. Крім того, персонал - це ще й інструмент продажу. Обсяг продажу залежить від того, яка робоча атмосфера панує в ресторані і чи задоволені співробітники своєю працею. Звідси необхідність постійного стимулювання працівників . Практична потреба у науковому визначенні взаємозалежностей між цими факторами в діяльності ресторану спонукала нас до вибору даної теми дослідження. Але як показує практика, велика кількість ресторанів зустрічається з труднощами при підборі управлінського і обслуговуючого персоналу. Це пов'язано з тим, що в сферу обслуговування ресторанних послуг приходять фахівці з різним рівнем знань, професійних навичок, психологічного сприйняття і ряду інших факторів. У зв'язку з цим перед рестораторами закономірно постає питання - а чи вміє його персонал якісно надавати послуги і працювати з клієнтами? Для того, щоб клієнти йшли в гарному настрої з Вашого закладу необхідно щодня проводити виховну роботу, необхідно навчитися робити психологічний аналіз, добре розбиратися в психології клієнтів, так і обслуговуючого персоналу. Працюючи з обслуговуючим персоналом, ресторатор повинен добре розуміти, з якою метою ці люди прийшли працювати в цій галузі індустрії. Практика сьогодення показує, що, наприклад, ресторани швидкого харчування в першу чергу відрізняються великою текучістю кадрів і їх низькою кваліфікацією. Така ситуація створює деякі труднощі при управлінні обслуговуючим персоналом. Керуючий справами ресторану в першу чергу має забезпечити - мінімально короткий термін навчання та адаптації до умов роботи знову прийнятого персоналу; створити систему наставників, які зможуть допомогти організувати навчання в процесі роботи; звести до мінімуму витрати часу на підбір кадрів; забезпечити швидке просування співробітників по кар'єрних сходах, а претендентів на підвищення висувати не раніше, ніж після року роботи. Персонал в ресторанах швидкого харчування в більшості випадків не цілком серйозний. Це, як правило, студенти, учні старших класів, а також інші люди, які приходять з метою заробити певну суму грошей. Тому використовувати форму оплати праці таких працівників найкраще погодинну. Крім того, якщо такий працівник буде ухилятися від виконання своїх обов'язків, то йому не доведеться платити за прогули. Проведені спостереження показали, що управління таким колективом працівників керівнику та менеджеру з кадрів не легше, ніж керувати рестораном високого класу. Тому для створення успішного ресторану необхідно створити кваліфіковану атмосферну команду, яка буде відповідати всім методам, принципам та вимогам по підбору персоналу.