0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування цін в ринкових умовах і ціноутворюючі фактори» (ID:282768)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 11
Рік виконання: 2019
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1. Вступ……………………………...………………………………………….….3 2. Формування ціни в ринковій економіці………………………………………4 3. Визначення ринкової (рівноважної ціни)……………………………………..5 4. Крива попиту…………………………………………………………………… 5. Крива пропозиції………………………………………………………………. 6. Державне регулювання цін……………………………………………………. 7. Висновок………………………………………………………………………... 8. Список використаних джерел…………………………………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Процес ціноутворення постійно знаходиться під впливом на підприємство та маркетинг внутрішніх і зовнішніх чинників. Загальний рівень цін знаходиться під впливом закону попиту і пропозиції. Попит на товар визначає верхній (максимальний) рівень цін. За часів адміністративно-командної економіки ціноутворення ігнорувало об’єктивні економічні закони ринкової економіки. Ціни не були вільними, тобто залежали переважно від «команди зверху», вони ігнорували попит і пропозицію, їх штучне зниження або підвищення державою, суворий контроль за їх рівнем негативно позначалися на виробниках та споживачах продукції, а також на економіці в цілому. Оскільки підприємства не мали права змінювати ціни на товари, вони ухилялися від виробництва нерентабельної продукції і збільшували випуск високоприбуткових товарів, які не завжди були належної якості і тому не задовольняли потреби споживачів. Сучасна ринкова економіка об’єктивно вимагає впровадження вільних цін, тобто цін, які встановлюються не державою, а виникають об’єктивно на ринку внаслідок конкурентної боротьби, враховуючи справжню вартість товару, співвідношення попиту і пропозиції на нього. Оскільки ціна за умов конкурентного ринку визначається рівновагою попиту і пропозиції, окремий продавець не може впливати на ціноутворення на ринку і пропонує свій товар за ціною, яку його змушує встановлювати ринок. Якщо товару на ринку не вистачає, то ціни на нього починають зростати, а коли на ринку існує надлишок певного виду товару ціни починають падати. Але це не завжди так. Кожна конкретна ситуація залежить від багатьох обставин, що виникають на ринку. Важливе значення при цьому мають фактори ціноутворення. Отже, формування цін – це досить складний та тривалий процес, який потребує широкого обізнання в ринковій економіці та ціноутворюючих факторах без яких неможлива успішна підприємницька діяльність.