0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Сучасний стан і перспективи розвитку готельного господарства України» (ID:282769)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 16
Рік виконання: 2019
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Зміст 1.Вступ………………………………………………………………………….3 2. Сучасний стан готельної індустрії в Україні………………………………3 3. Причини, що гальмують розвиток готельної індустрії……………………6 4. Стратегії та перспективи розвитку готельного господарства в Україні…11 5. Висновки…………………………………………………………………..…14 6.Список використаних джерел…………………………………………….....16
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На сьогоднішній день чимало країн світу визнають, що туризм займає важливе місце у структурі господарства держави. На його частку припадає майже 10% світового ВНП й становить приблизно 11% від світових споживчих витрат. Саме сфера туризму входить до трійки найбільших експортних галузей. Крім того, ця галузь є одним із найважливіших і найперспективніших роботодавців у світі. На сьогоднішній день одна людина з п'ятнадцяти на Землі працює в сфері готельної і туристичної справи. Значення готельного бізнесу полягає в тому, що ця галузь формує обсяг робіт для туризму, транспорту, роздрібної торгівлі, суспільного харчування, страхування, культури та мистецтва, архітектури та проектування, екскурсійного обслуговування, рекламної індустрії. Інтенсивний розвиток цієї сфери надасть нові робочі місця, додаткові надходження до бюджету, дозволить сформувати позитивний туристичний імідж окремих регіонів та країни в цілому, тому визначення перспектив розвитку готельного господарства України є актуальним для сьогодення. У сучасних умовах готелі змушені боротися за «місце під сонцем», а за наявності можливості — прагнути до розширення свого бізнесу.