0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Еволюція і тенденції розвитку меню» (на прикладі ресторану «Оцет») (ID:282781)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2018
Вартість: 299
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ МЕНЮ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Історія походження меню та його види…………………………………………..5 1.2. Нормативні принципи розробки меню………………………………………..…10 1.3. Креативні особливості оформлення меню……………………………..………..13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗРОБКИ ТА ОФОРМЛЕННЯ МЕНЮ В РЕСТОРАНІ «ОЦЕТ» 2.1 Загальна характеристика ресторану «Оцет»…………………………………….18 2.2 Аналіз меню ресторану «Оцет»…………………………………………………..21 2.3 Переваги та недоліки розробки та оформлення меню в ресторані «Оцет»………………………………………………………………………………….24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОФОРМЛЕННЯ ТА РОЗРОБКИ МЕНЮ В РЕСТОРАНІ «ОЦЕТ» 3.1 Пріорітетні напрями удосконалення меню в ресторані «Оцет»………………..28 3.2 Запровадження закордонного досвіду успішної концепції меню………………32 3.3 Розробка нового проекту меню для ресторану «Оцет»…………………………38 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………….....41 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….…………………...44 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………....46
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сьогодні громадське харчування розвивається швидкими темпами і у різних напрямах. З’являється велика кількість ресторанів з певною своєю особливістю, з’являється нові види підприємств громадського харчування. І тому правильно розроблене меню є однією з головної складової для ефективної роботи закладу ресторанного господарства. Практично будь-який відвідувач, задає питання: «Які страви там пропонують?» Інакше кажучи, в центрі уваги відвідувача в першу чергу потрапляє меню. Зрозуміло, меню - далеко не єдиний фактор, який, так чи інакше, цікавить відвідувачів. Але саме - це один з головних пунктів, на які звертає увагу гість при відвідуванні ресторану. Наскільки важливий дизайн меню? На це питання важко відповідати абстрактно, не спираючись на теоретичні дослідження психології споживача і не орієнтуючись на реальне життя. Актуальність даної роботи полягає в тому, що меню є такою ж складовою частиною загальної концепції ресторану, як дизайн інтер'єру, фірмовий стиль, персонал. Успіх функціонування нового закладу прямо залежить від меню. Меню – це один з головних чинників, який цікавить та привертає увагу відвідувачів. Важливими напрямами подальшого розвитку закладу ресторанного господарства є вдало розроблене меню, яке істотним чином вплине на управління цінами в закладі, допоможе отримати прибуток і оптимізує процес роботи в тому чи іншому закладі. Мета роботи – розкрити основи розробки та оформлення меню в закладах ресторанного господарства на прикладі ресторану «Оцет». Мета дослідження – теоретичне обгрунтування методологічних засад і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення розробки та оформлення меню в закладах ресторанного господарства. Мета роботи передбачає виконання таких завдань: • розкрити сутність і особливості меню закладів ресторанного господарства ; • дослідити нормативні принципи та особливості розробки меню • надати загальну характеристику ресторану «Оцет» • проаналізувати меню ресторану «Оцет» • вивчити закордонний досвід розробки та оформлення меню • запропонувати шляхи удосконалення меню в закладах ресторанного господарства • розробити новий проект меню для ресторану «Оцет» Об’єктом курсової роботи є ресторан «Оцет». Предметом дослідження є особливості, творчий підхід до розробки меню для створення успішного ресторану «Оцет». Методи дослідження. В даній курсовій роботі дослідження особливостей розробки та оформлення меню було здійснено шляхом аналізу та спостереження даної послуги у різних типах ресторанних підприємств. Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних вчених із маркетингу, менеджменту, готельно-ресторанної справи. Структура, зміст та обсяг курсової роботи. Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи складає 56 сторінок друкованого тексту, включаючи додатки. Список використаних джерел включає 14 найменувань. Практична значимість роботи визначається можливістю використання її результатів для розробки маркетингового меню в ресторані «Оцет». 1.1. Історія походження меню і його види Слово «меню» походить від французького menu і означає розклад страв і напоїв на сніданок, обід, вечерю, а також раціони (триразового харчування), складені в їдальнях і ресторанах, перелік страв для прийомів та іншого виду обслуговування. Меню - це асортиментний перелік наявних у продажі страв, закусок і напоїв пропонованих підприємством ресторанного господарства із зазначенням виходу і ціни [1, с.50]. Відомий італійський шеф-кухар Марціана Паллі у своїй книзі «100 ідей для досягнення переваги в конкурентній боротьбі» присвячує меню перший розділ: «Меню - це не просто інструмент продажу, каталог ваших кулінарних ідей або спосіб запропонувати їх клієнтам. Меню - це наріжний камінь ресторанної справи. Зазвичай меню відсувають на другий план, віддаючи перевагу інтер'єру або оформлення вивіски. А його слід було б складати перш, ніж займатися обстановкою ресторану. Ординарний або оригінальний стиль, фольклорні костюми або елегантні мундири, люстри чи свічки - все залежить від меню». Коли і де вперше з'явилося меню? Археологи стверджують, що це сталося в Єгипті, де були і знайдені якісь подібності меню - інструкції зі стравами на глиняних табличках з ієрогліфами. Більш близьке до сучасного, перше меню з перерахуванням страв, з'явилося у Франції в часи Карла IX в 1571 році і було воно виконано спеціально для придворного свята. При Людовику XIV меню мали вигляд записочок - карток на щільному папері із замовленнями страв для короля: страви на обід, страви для задоволення і т. д. Історики наводять цікавий аргумен