0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проект ресторану першого класу та фруктового бару (+ креслення, +продуктова відомість) (ID:310105)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 169
Рік виконання: 2017
Вартість: 999 грн.
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….. РОЗДІЛ 1 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОЕКТУ 1.1 Маркетингові дослідження ринку……………………………………………. 1.1.1 Дослідження ареалу діяльності закладу ресторанного господарства………. 1.1.2 Аналіз ринку послуг ресторанного господарства району………………….... 1.1.3 Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладу………….……. 1.1.4 Дослідження конкурентів……………………………………………..….…… 1.1.5 Визначення ємності ринку…………………………………………………….. 1.1.6 Визначення маркетингової політики…………………………………………. 1.2 Визначення концептуальних засад діяльності підприємства…………………. 1.2.1 Прогнозування добової динаміки попиту…………………………………….. РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ 2.1 Проектування виробничого процесу закладу…………………………………... 2.1.1 Складання меню і розроблення виробничої програми підприємства………. 2.1.2 Розроблення та впровадження новітніх рецептур, технологій, продукції ресторанного господарства, розробка проекту нормативної документації……. 2.1.3 Розрахунок необхідної кількості сировини для забезпечення виробничої програми проектованого закладу……………………………………………………. 2.1.4 Обґрунтування структури і складу приміщень на основі структурно- технологічної схеми виробництва…………………………………………...……… 2.1.5 Проектування складського господарства……………………………………... 2.1.5.1 Організація роботи складу…………………………………………………… 2.1.5.2 Обґрунтування вибору обладнання та інвентарю для складування та зберігання сировинних запасів………………………………………………………. 2.1.6 Проектування заготівельних цехів…………………………………………….. 2.1.6.1 Розроблення виробничої програми заготівельних цехів…………………... 2.1.6.2 Характеристика технологічного процесу та особливості організації технологічних ліній та окремих робочих місць ……………………………………. 2.1.6.3 Підбір устаткування, інвентарю цехів та розрахунок їх площ…………… 2.1.7 Проектування доготівельних цехів…………………………………………… 2.1.7.1 Розроблення виробничої програми доготівельних цехів…………….......... 2.1.7.2 Організація роботи доготівельних цехів……………………………………. 2.1.7.3 Підбір обладнання, інвентарю цехів та розрахунок їх площ……………… 2.1.8 Проектування мийної кухонного посуду…………………………………...… 2.1.9 Форми і методи контролю якості продукції………………………………….. 2.1.10 Санітарно-гігієнічне забезпечення підприємства…………………………… 2.2 Моделювання процесу надання послуг…………………………………………. 2.2.1 Організація обслуговування споживачів……………………………………… 2.2.2 Просторове рішення зони обслуговування та її матеріально-технічне забезпечення…………………………………………………………………………. 2.3 Проектування адміністративно-побутових приміщень……………………….. 2.4 Проектування технічних приміщень……………………………………………. 2.5 Визначення загальної площі підприємства та поверховості будівлі………….. 2.6 Розроблення об’ємно-планувального рішення закладу………………………... РОЗДІЛ 3 ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ 3.1 Інженерно-будівельні рішення підприємства, що проектується……………… 3.2 Заходи з охорони праці……..……………………………………………………. 3.3 Заходи з цивільного захисту …………………………………………………….. РОЗДІЛ 4 ЕКОНОМІЧНИЙ 4.1 Розрахунок складу та вартості основних фондів………………………………. 4.2 Розроблення плану з праці……………………………………………………….. 4.3 Планування поточних витрат ресторану першого класу та фруктового бару……………………………………………………………………………………. 4.4 Обгрунтування планової собівартості реалізованих товарів та продукції власного виробництва 4.5 Планування операційних витрат проектованого закладу ресторанного господарства за калькуляційними статтями……………………………………….. 4.6 Планування операційного прибутку проектованого закладу ресторанного господарства………………………………………………………………………….. 4.7 Підсумкова оцінка основних показників ефективності проекту……………… Висновки та пропозиції……………………………………………………………. Список використаної літератури та інтернет-ресурсів…………………………
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1.6 Визначення маркетингової політики Стратегія маркетингу майбутнього підприємства харчування передбачає розробку його продуктової, цінової, збутової та комунікаційної стратегії. Ресторан пропонуватиме корисні та смачні вегетаріанські страви. Розрахований для людей різної вікової категорії та кулінарних вподобань, адже різноманіття страв та напоїв дозволить кожному обрати кулінарні вироби до смаку. В заклад буде зручно прийти поснідати чи пообідати – в наявності меню сніданків, що діє весь день. Ланч можна скомпонувати з основного меню. Продукцію можна споживати на місці або упакувати з собою. Для забезпечення високого рівня обслуговування для обслуговуючого персоналу (офіціанти, хостес), барменів та працівників кухні буде організовано комплекс тренінгів, за допомогою яких персонал з досвідом матиме можливість підвищити свій професійний рівень, а персонал без досвіду зможе оволодіти базовими вміннями щодо обраної професії. Ціни на продукцію будуть визначатись, зважаючи на два критерії – це собівартість страви та ціни на аналогічну чи подібну продукцію конкурентів. В ідеалі, ціни на кожну страву повинні бути нижчими, ніж на продукцію конкурентів. Тому для заохочення більшої кількості гостей націнки на страви будуть мінімальними до моменту досягнення достатнього товарообігу...........