0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи служби прийому і розміщення (на прикладі підприємства мотельного господарства "Фортуна") (ID:318364)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 4
Рік виконання: 2019
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ МОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ 1. 1. Мотель як основний тип готельних підприємств автотуризму 1. 2. Проблеми якості надання послуг у мотелях України Висновки до 1 розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СОУЖБИ ПРИЙОМУ ТА СЕРВІСУ В МОТЕЛІ "ФОРТУНА" 2. 1. Загальна характеристика мотелю "Фортуна" 2. 2. Правила на обов'язки працівників при обслуговуванні мотелю "Фортуна" Висновки до 2 розділу РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РРБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ В МОТЕЛІ Висновки до 3 розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мотелі як засоби розміщення призначені для автотуристів, вперше з’явились та здобули значну популярність у США – країні, яка є лідером на ринку мотельних послуг. Актуальність дослідження полягає в тому, що світовий досвід функціонування мотелів свідчить про жорстку конкуренцію, яка існує в туристично розвинутих країнах, і змушує власників цих засобів розміщення постійно поліпшувати матеріально-технічну базу та підвищувати якість надаваних послуг, наближаючи їх до рівня сервісу дорогих готелів, залишаючись при цьому в середньому та нижчому цінових сегментах. Дослідженню мотелю як окремого типу підприємств готельного господарства приділили увагу такі українські вчені, як...