0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РЕСТОРАННІ МЕРЕЖІ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку (ID:373647)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………….…….….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО – МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕСТОРАННИХ МЕРЕЖ……………………………………………………………………………….…..….…...6 1.1. Поняття «ресторанні мережі»……………………………..….…..6 1.2. Умови та фактори розвитку ресторанних мереж ……………….10 1.3. Методи дослідження ресторанних мереж…………………………..…15 Висновки до 1 розділу………………………………………………………………..16 РОЗДІЛ 2. СУЧАСНИЙ СТАН РОЗВИТКУ РЕСТОРАННИХ МЕРЕЖ В СВІТІ ТА В УКРАЇНІ..................................................................................................................................18 2.1. Сучасний стан, особливості функціонування та географія провідних ресторанних мереж світу………………………………………………18 2.2. Особливості функціонування та географія вітчизняних ресторанних мереж в Україні………………………………………………………...22 2.3. Іноземні ресторанні мережі в Україні ……….………………….….......26 2.4. Особливості управління ресторанними мережами на прикладі мережі «Світова карта»……………………….…………………………………28 Висновки до 2 розділу………………………………………………………………..29 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННИХ МЕРЕЖ В СВІТІ ТА УКРАЇНІ.............................................................................................30 3.1 Проблеми та перспективи розвитку ресторанних мереж у світі...30 3.2 Проблеми та перспективи розвитку ресторанних мереж в Україні……………………………………………………………..31 3.3 Використання зарубіжного досвіду для розвитку ресторанних мереж в Україні………………………………………………...33 Висновки до 3 розділу………………………………………………………………..35 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….........37 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….........40 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Висновки до 2 розділу У світі збільшується кількість ресторанів швидкого харчування. Лідерами на світовому ринку ресторанних послух є мережі: «Subway», «McDonald’s» «KFC», «Pizza Hut» та інші. В Україні діють і розвиваються національні мережі двох питів: до першого належать мережі швидкого харчування «Крила», «Пузата Хата», «McFoxy» та інші, до другого типу – віртуальні мережі , лідерами серед яких є мережа ресторанів «Козирна карта», «Світова карта», «Фест». Поряд з національними ресторанними мережами діють міжнародні. Найпопулярнішою мережею є «McDonald’s», перший ресторан в Україні було відкрито в 1997 році. На теперішній час мережа має регіональне поширення та нараховує 83 ресторани. Особливості управління ресторанними мережами продемонстровані на мережі ресторанів «Світова карта», яка об’єднує 11 ресторанів на 2 мережі. Для оптимізації виробничого процесу та його управління мережа впровадила систему автоматизації на кожному етапі виробництва.