0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості обслуговування типу шведського столу (ID:414944)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 12
Рік виконання: 2018
Вартість: 90
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 Особливості обслуговування типу шведського столу 4 Висновок 13 Список використаних джерел 14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Список використаних джерел 1. Архіпов В.В. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства// Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. - К.: Центр учбової літератури; Фірма «Інкос», 2007. - 280 с. 2. Брідня Л. Ю. Особливості організації закладів харчування у готелях . http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Spam_2015_38_52.pdf 3. Коваль П.Ф., Алєшугіна Н.О. Туризм. Навчальний посібник: Ніжин, Видавництво Лук’яненко В.В., 2010. – 304 с. 4. Мандзяк О.М. Індустрія гостинності в умовах глобалізованого світу: аспектуалізація проблеми// Молодий вчений : наук. журн..- 2017. – С. 326 – 329. 5. Мальська М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [текст] підручник / / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич – К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 304 с.