0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація роботи служби готельного господарства в готелях (****) (ID:49671)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2013
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ЗАСОБАХ РОЗМІЩЕННЯ 1.1.Характеристика послуги готельного господарства та її особливості 1.2 Процес обслуговування в готелі та характеристика видів послуг, що надаються РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА НАДАННЯ ПОСЛУГ РОЗМІЩЕННЯ СЛУЖБАМИ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЮ «ДНІПРО»**** 2.1 Загальна характеристика готельного господарства готелю «Дніпро» 2.2 Аналіз економічних показників готелю «Дніпро» 2.3 Структура і завдання служби прийому і розміщення в готелі "Дніпро" у м. Києві РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ СЛУЖБ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 3.1 Пропозиції щодо удосконалення роботи служб прийому та розміщення туристів у готелі 3.2 Пропозиції щодо удосконалення планування собівартості основних послуг готелю ВИСНОВОК ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ Додаток А Додаток Б Додаток В
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову