Конкурентоспроможність ресторанного господарства (ID:544615)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТО-СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННАНОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1 Сутність конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства 5
1.2 Фактори впливу на конкурентоспроможність послуг ресторанного господарства 9
1.3 Методи оцінки конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства 15
РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «MUZA» ПРИ ГОТЕЛІ «PARK HOTEL» 19
2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства 19
2.2 Аналіз та оцінка конкурентоспроможності ресторану «MUZA» при готелі «Park Hotel» 24
2.3 Стратегічний аналіз конкурентів ресторану 29
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАНУ «MUZA» ПРИ ГОТЕЛІ «PARK HOTEL» 34
3.1 Розробка заходів для реалізації маркетингової стратегії в ресторані «Muza» при готелі «Park Hotel» 34
3.2 Ефективність запропонованих заходів в області підвищення рівня конкурентоспроможності ресторану 40
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
ДОДАТКИ 49
Зразок роботи
Актуальність теми. В сучасних умовах посилення конкуренції та глобалізації бізнесам ресторанні господарства використовують різні підходи та інструменти, спрямовані на залучення споживачів та підвищення привабливості та іміджу, як самого ресторанного підприємства, так і його продуктів. Підприємства індустрії гостинності інтенсивніше конкурують та розвиваються там, де стабільні економічна і політична ситуація, а також різноманітна соціально-культурна інфраструктура. Фактори, що стримують розвиток ресторанного бізнесу – це його економічна, політична та фінансова нестабільність, доходи споживачів, інфляція, безробіття.
На сьогоднішній день підприємства сфери послуг України значною мірою переживають кризу, маючи спадок стратегії діяльності відповідних установ адміністративно – планової системи управління. За 15 років є певні надбання та успіхи, прикладом таких підприємств є підприємства сфери послуг з іноземним капіталом та досвідом та ті, що розвивались на умовах франчайзингу. Для пожвавлення розвитку підприємств сфери послуг необхідним є створення умов, перш за все теоретичних, а саме формулювання засад стратегічного планування. Розробка стратегії формування конкурентоспроможності бізнес-процесів являє собою актуальну задачу, вирішення якої призведе до розвитку підприємств сфери послуг будь-якої форми власності.
Сутність поняття конкурентоспроможності та особливості формування для досягнення кінцевої мети діяльності підприємства розглянута в працях таких учених, як: І. Ансофф, В.А .Белошапка, К. Боумэн, В.А. Василенко, А. Демб, Г.В. Загорій, Ф.Ф. Нойбауер, Ф.Ф. Нойбауер Г.І.Ткаченко, та інші. Добавляємо Пятницьку та інших науковців, що висвітлювали проблеми ресторанного господарства.
На сьогодні важливо визначити необхідність розробки конкурентної стратегії діяльності підприємства сфери послуг з метою забезпечення його ефективного функціонування.
Інші роботи з даної категорії: