0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ (ID:544617)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2022
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛІ 7 1.1. Місце служби прийому та розміщення в організаційній структурі готелю 7 1.2. Загальна характеристика служби прийому та розміщення 10 1.3. Особливості контакту персоналу готелю з клієнтами і етика обслуговування 13 Висновки до розділу 1 17 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ЗАГРАВА» 18 2.1. Загальна характеристика готельно-розважальному комплексі «Заграва» 18 2.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельно-розважального комплексу 23 2.3. Організація роботи служби прийому та розміщення в готельно-розважальному комплексі «Заграва» 26 Висновки до розділу 2 29 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СЛУЖБИ ПРИЙОМУ ТА РОЗМІЩЕННЯ В ГОТЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ЗАГРАВА» 30 3.1. Заходи щодо вдосконалення служби прийому та розміщення в готельно-розважальному комплексі «Заграва» 30 3.2. Соціально - економічна ефективність запропонованих заходів в готельно-розважальному комплексі «Заграва» 36 Висновки до розділу 3 39 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 40 СПИСОК ПОСИЛАНЬ 42 ДОДАТКИ 45
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Сьогодні галузь готельного бізнесу розвивається швидкими темпами. Постійно виникає потреба знаходити нові варіанти надання послуг та обслуговування споживачів для успішного існування на ринку готельних послуг. В ринкових умовах підприємства сервісу повинні якісно задовольняти потреби населення в послугах і при цьому отримувати прибуток. Актуальність даної роботи полягає у вивченні служби прийому та розміщення як підрозділи готелю, яке безпосередньо спілкується з гостями і від дій співробітників від яких багато в чому може залежати якість обслуговування клієнтів готелю. Служба прийому та розміщення є особою готелю, і багато в чому саме цього підрозділу залежить заповнюваність, а отже економічна ефективність підприємства. Високий рівень якості готельних послуг, професійні та моральні навики і додержання основних стандартів є ключовими у роботі служб обслуговування номерів. Основні цілі й стратегії даних служб готелю збігаються з головним завданням всього готелю - це надання гостям найвищої якості послуг, а також збільшення відсотка зайнятості готелю. Питання організації роботи служби прийому та розміщення гостей підприємств готельного господарства представлені у наукових працях А. Мазаракі, М. Бойко, Н. Гуляєвої, С. Мельниченко, Т. Ткаченко та інших. Незважаючи на вагомі наукові здобутки, управління організацією роботи служб прийому та розміщення гостей розглянуто фрагментарно. Недостатня теоретична розробленість актуалізованої проблеми та її значущість для підвищення ефективності функціонування підприємств готельного господарства визначили вибір теми роботи, її мету і завдання. Метою написання курсової роботи є аналіз організації служби прийому та розміщення в готелі та напрямки щодо її вдосконалення на прикладі готельно-розважального комплексу «Заграва». Для досягнення мети необхідно вирішити такі завдання: - визначити місце служи прийому та розміщення в організаційній структурі готелю; - узагальнити загальну характеристику служби прийому та розміщення; - дослідити особливості контакту персоналу готелю з клієнтами та етику обслуговування; - охарактеризувати діяльність готельно-розважального комплексу «Заграва»; - проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище готельно-розважального комплексу «Заграва»; - оцінити організацію роботи служби прийому та розміщення готельно-розважального комплексу «Заграва»; - запропонувати заходи щодо вдосконалення служби прийому та розміщення в готельно-розважальному комплексі «Заграва»; - визначити соціально-економічну ефективність запропонованих заходів в готельно-розважальному комплексі «Заграва». Об’єктом дослідження курсової роботи є готельно-розважальний комплекс «Заграва». Предметом дослідження - служба прийому та розміщення в готельно-розважальному комплексі «Заграва». Під час написання курсової роботи були використані наступні методи наукових досліджень: узагальнення, метод теорії, абстрагування, вимірювання, метод аналізу.