0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ІНСТРУМЕНТИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (ID:553188)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД ХАРАКТЕРИСТИК ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 7 1.1. Особливості сучасного Інтернет-маркетингу 7 1.2. Характеристика та детальний аналіз SMM (Social Media Market) 10 1.3. Підходи використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств 15 Висновок до розділу 1 18 РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АЛЛЮР» У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 19 2.1. Характеристика діяльності ресторану «Аллюр» 19 2.2. Методи просування ресторану «Аллюр» 25 Висновок до розділу 2 28 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАНУ «АЛЛЮР» В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНСТАГРАМ 29 3.1. Проблеми методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 29 3.2. Шляхи удосконалення методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 32 Висновок до розділу 3 38 ВИСНОВКИ 39 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. Сучасні клієнти ресторанів звикли знаходити необхідну інформацію в Інтернеті: Тут можна прочитати важливу інформацію і замовити стіл чи доставку. Основним трендом маркетингових комунікацій ресторанів є активне використання засобів Інтернету, зокрема, соціальних мереж. Соціальні мережі – це не тільки інформаційно-розважальний майданчик, місце для спілкування та обміну, а й ефективний спосіб промоції. Водночас рівень довіри до інформації, отриманої із цього джерела, набагато вищий. Роль та значення соціальних мереж для ресторанного бізнесу, де величезне значення мають імідж і репутація, помітно зростає. І це дає власникам ресторанного бізнесу відмінні можливості для просування свого закладу і його послуг у соціальних мережах. Актуальність. Враховуючи все вищенаведене, проблематика посилення впливу маркетингових комунікацій на лояльність клієнтів ресторанних закладів набуває такої актуальності. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Дослідження маркетингу ресторанних послуг висвітлено в наукових працях Р. Браймера, Д. Боуэн, О. Дуровича,Ф. Котлера, Дж. Майкенз, Д. Мацеха, А. Расулової, І. Сокирник, Дж. Уокер, Є. Юрчак, та ін. Праці зарубіжних науковців, зокрема А. Албітова, С. Вайтса, К. Ван ден Балта, Л. Вебера, Ф. Віріна, Ф. Гурова, І. Квотної та ін., висвітлюють теоретичні і практичні основи просування товарів, послуг та підприємств у соціальних мережах. Однак сучасні українські реалії змушують власників ресторанних закладів підлаштовуватися під нестабільну економічну, політичну і соціальну ситуацію в країні, невпинно моніторити мінливі споживчі переваги, щоб утримати клієнтів у жорсткій конкурентній боротьбі та залучати нових. Метою курсової роботи є виявлення інструментів, методів і заходів популяризації ресторану «Аллюр» у соціальній мережі Інстаграм. Для досягнення вказаної мети було поставлено наступні завдання: - вивчити особливості сучасного Інтернет-маркетингу; - охарактеризувати та проаналізувати соціальний медіа маркетинг; - навести підходи використання інструментів соціального медіа маркетингу у маркетинговій діяльності українських підприємств; - охарактеризувати діяльність ресторану «Аллюр»; - визначити методи просування ресторану «Аллюр»; - визначити проблеми методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм; - надати шляхи удосконалення методів ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм; Об’єктом дослідження є інструменти SMM ресторанних закладів. Предмет дослідження – інструменти SMM ресторану «Аллюр» в Інстаграм. Методи дослідження. При написанні курсової роботи використано методи аналізу, синтезу i порівняльний. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що сформульовані в курсовій роботі положення певною мірою поглиблюють та узагальнюють існуючу інформацію та можуть бути використані на практиці в роботі підприємств ресторанного господарства. Курсова робота складається зі вступу, 3 розділів, висновків та викладена на 44 сторінках, містить 3 таблиці, 14 рисунків. Список використаних джерел містить 16 найменувань.  Однією із особливостей маркетингової концепції формування сучасних ринку товарів і послуг – є підвищення якості товару та зменшення витрат на їх виготовлення і збут при формуванні довгострокових взаємовідносин зі споживачами. Важливу роль також мають інформаційні технології, які змінюють загальні підходи маркетингової діяльності. Враховуючи це, формується та розвивається новий напрямок у маркетингу – інноваційний маркетинг, який є важливою ланкою існування маркетингу [4]. Інноваційний маркетинг – це маркетингова діяльність компаній з використання інноваційних прийомів через інноваційні види маркетингу. Інтернет-маркетинг – це комплекс соціальних й управлінських процесів, що спрямовані на якнайповніше задоволення потреб споживачів у мережі Інтернет при формуванні пропозиції і системи обміну товарів і послуг за допомогою інформаційних комунікаційних технологій. Інтернет-маркетинг відрізняється від інших комунікаційних засобів наступними характеристиками: - таргетинг – демонстрація реклами й надання інформації окремо визначеній аудиторії; - трекінг – можливість аналізу поведінки відвідувачів сайту та врахування його результатів при вдосконаленні маркетингових заходів; - інтерактивність – споживач може взаємодіяти з продавцем, заздалегіть ознайомлюватися з товаром; - доступність і гнучкість – інформація доступна 24 години 365 днів на рік, початок, аналіз і припинення маркетингових досліджень можливе миттєво; - низька вартість; - мультимедійність – можливість розміщення значного обсягу інформації у графічному, аудіо-, відео- вигляді та ін.; - можливість створення віртуальних спілок за конкретними інтересами або спрямуванням, що в перспективі формує цільову аудиторію[7]. Маркетингові можливості мережі Інтернет виявляються на різних стадіях виробничого циклу компанії: вивчення ринку, виробництво товару / послуги, реалізація товару / послуги, післяпродажна підтримка. Види інструментів інтернет-маркетингу наведено в табл. 1.1. «Аллюр» – це ресторан на території заміського комплексу «Grand Prix», що знаходиться всього за півгодини їзди від Херсона, серед ароматного хвойного лісу, за адресою: м. Олешки (Цюрупинськ), с. Праві Саги, вулиця Бойко, 83. Ресторан «Аллюр» – це не тільки смачна їжа, гарна територія і шарм наших вихованців. Це також особлива атмосфера, яку створює кожен. Меню включає популярну європейську, автентичну українську та класичну італійську кухні. Всі страви готують з натуральних фермерських продуктів [10]. В маркетинговій діяльності ресторану «Аллюр» існують такі проблеми: - неефективна маркетингова політика ресторану, збільшення витрат на маркетинг не змінює рентабельність маркетингових витрат; - відсутність відділу маркетингу; - неможливість розширити асортимент через брак спеціалістів для здійснення ефективної маркетингової політики; - здійснення лише поверхневого маркетингового аналізу рядовими менеджерами з відділу збуту; - головна стратегія збуту залишається роками незмінною; - недостатня увага соціальним мережам як ефективним і сучасним інструментам просування. Інстаграм зараз – це потужна площадка для самореалізації і самовираження, заробітку грошей і популяризації бізнесу. На даний момент в Інстаграм зареєстровано понад 850 мільйонів користувачів, середній вік яких становить 22-35 років. За статистикою людина проводить, гортаючи стрічку, близько 30 хвилин в день і цей показник постійно зростає [5]. ВИСНОВКИ На сьогоднішній час активно розвивається новий напрямок у маркетингу – інноваційний, тобто маркетингова діяльність компаній з використання інноваційних прийомів через інноваційні види маркетингу. Значне місце в ньому займає інтернет-маркетинг, зокрема соціальний медіа маркетинг або маркетинг соціальних мереж. Особливість соціальних мереж в тому, що вони дають можливість компанії взаємодіяти безпосередньо зі споживачами, оминаючи нав’язливі дії традиційних маркетингових технологій. Соціальний медіа маркетинг володіє низкою інструментів для здійснення діяльності у соціальних медіа, наприклад: робота з блогосферою; робота на спеціалізованих сайтах; інтерактивна діяльність; робота з блогерами. В процесі дослідження, було наведено характеристику діяльності ресторану «Аллюр», що розташований всього за півгодини їзди від Херсона, серед ароматного хвойного лісу. Було проаналізовано меню, а також винну карту ресторану, визначено місію, цілі та стратегічні завдання досліджуваної компанії. Також було розглянуто організаційну структуру ресторану. В результаті проведеного дослідження, було виділено існуючі методи і інструменти просування. В процесі проведеної роботи було визначено проблеми маркетингової діяльності ресторану «Аллюр». Однієї з зазначених проблем є недостатня увага соціальним мережам як ефективним і сучасним інструментам просування: логотип ресторану не підходить під його концепцію і не схожий стилістично на логотип вивіски, – а це не є доцільно; наведеної інформації недостатньо, в першу чергу треба написати унікальну торгову пропозицію. Щодо стрічки, то контент, який публікується рестораном «Аллюр» є зовсім не систематичним, публікації і історії на сторінці публікуються хаотично, а це з точки зору інтернет-маркетингу негативно впливає на залученість клієнтів. При аналізі організаційної структури ресторану «Аллюр» було виявлено відсутність маркетингового відділу та посади маркетолога. Виправлення цієї ситуації є першим та головним кроком до вдосконалення маркетингової діяльності ресторану. Також запропоновано контент-план, відповідно до якого має публікуватися пости у стрічку й історії, в залежності від типу контента та мети. Це покращить ситуацію ресторану, з’явиться актив і збільшиться кількість гостей і замовлень онлайн.