0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування споживачів у піцерії (ID:57726)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 33
Рік виконання: 2013
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМООБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОМУ ЗАКЛАДІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1.Форми і методи обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства 1.2. Форми самообслуговування 1.3. Організація процесу самообслуговування у загальнодоступному закладі ресторанного господарства РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ САМООБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У ПІЦЕРІЇ «МАК-СМАК» 2.1. Загальна характеристика піцерії 2.2. Аналіз складу, стану та ефективності використання просторових та трудових ресурсів закладу 2.3. Оцінка ефективності організації процесу самообслуговування споживачів у загальнодоступному закладі ресторанного господарства РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ САМООБСЛУГОВУВАННЯ У ДОСЛІДЖУВАНОМУ ЗАКЛАДІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову