0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проектування організації ресторанного обслуговування в апарт-готелі у Нью-Йорку (дипломна, унікальність 69%) (ID:834807)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 98
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПЦІЯ ТА СТРАТЕГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ АПАРТ-ГОТЕЛЮ …. 1.1 Дослідження ринку готельно-ресторанних послуг району………………… 1.2 Оцінка конкурентного середовища апарт готелю…………………………. 1.3 Розробка концепції та стратегії діяльності підприємства…………………. РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕСТОРАННОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ у ресторані «Heart of New York»………………………………………………………………………………….. 2.1 Моделювання технологічного процесу виробництва ресторанних послуг………………………………………………………………………………... 2.2 Проектування організації сервісного процесу …………………………… 2.3 Проектування адміністративно-побутових та технічних приміщень та визначення складу приміщень апарт-готелю та архітектурного рішення………. 2.4 Проектування адміністративно-побутових та технічних приміщень……….. 2.5 Визначення складу приміщень підприємства та архітектурного рішення РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ОХОРОНИ ПРАЦІ, ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ, ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА…………………………………………………. 3.1 Заходи охорони праці у виробничих приміщеннях закладу ресторанного господарства……………………………………………………………………….. 3.2 Засоби та заходи електробезпеки під час експлуатації устаткування…….. ВИСНОВКИ………………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….. ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Туризм з часів виникнення тримався на трьох основних складових: розміщення, харчування та транспорт. При цьому кожна з них відігравала важливе значення для туристичних послуг. І якщо раніше готель пропонував мандрівникам лише нічліг, то на сучасному етапі він покликаний створити комфортабельні умови для тимчасового проживання туристів та надати низку додаткових послуг відповідно до свого призначення. Вдалі архітектурні та дизайнерські рішення створюють особливий «дух» готелю, неповторну ауру, навколишнього гостя і відчуття внутрішнього спокою. А від того, наскільки вдасться створити цю ауру, залежатиме і повторне перебування гостя саме у вашому готелі. Специфіка готелів полягає у різноманітті цих об'єктів. Це водночас і житлові та громадські будівлі, що визначає особливості у проєктуванні простору та формуванні інтер'єру. Правильна організація простору в готелі – це комфорт перебування гостей та зручність роботи обслуговуючого персоналу. Нині ж кожен готель будується за спеціально розробленим дизайнерами ексклюзивним проєктом. Вони створюють не тільки саму будівлю, але і її індивідуальне внутрішнє оформлення, враховуючи при цьому характер місцевості, в якій знаходиться комплекс, прилеглу до нього територію, панівний стиль у сучасній архітектурі, а також спеціалізацію готелю (як правило, бізнес-готелі виглядають суворіше, ніж курортні). В останні роки готельна індустрія стрімко розвивається. Сфера гостинності робить значний внесок у національну економіку багатьох країн, включаючи економіку США, як за рахунок прямих оплат, так і через мультиплікативний ефект зв’язків зі сферою туризму, дозвілля і розваг тощо. Багато організацій підприємства готельного господарства розглядаються разом з технологіями, які складаються з послідовного процесу надання основних і додаткових послуг. Їх якість залежить від підприємства: типу та категорії, організації праці, організації управління тощо, яка виконується кваліфікованими співробітниками. Виконання програми – отримання максимальної вигоди в довгостроковій перспективі, залежить від кваліфікації працівників готельної індустрії. Одним із пріоритетних напрямів перебудови національної економіки є необхідність створення передумов для ефективного функціонування готельно-ресторанного бізнесу, що є однією з важливих складових туристичної інфраструктури, важливим напрямом соціально-економічного розвитку країни, який виступає основним джерелом надходження валютних коштів в економіку, презентує вітчизняний туристичний продукт на світовому ринку, як наслідок є рушійною силою в процесі глобалізації та інтеграції США до світового економічного простору. Актуальність дослідження В умовах глобалізації значно зростає роль інновацій, як важливого інструменту підвищення конкурентоспроможності готелів. Інноваційні процеси - невід'ємна характеристика сучасного готельного бізнесу. Деякі нові ідеї готельєрів здатні з часом перетворитися на дуже поширену та популярну сервісну послугу, а також започаткувати нові тренди у готельному бізнесі надаючи високу роль організаційно-управлінським інноваціям та інноваційній готельній інфраструктурі. У практиці готельного бізнесу сьогодні використовується досить широкий спектр організаційно-управлінських інновацій, наприклад, вибір певного типу готелю, прогресивний характер та широкий спектр запропонованих послуг, їхнє інформаційне забезпечення, високий рівень кваліфікації персоналу. Сьогодні стає дедалі складніше залучити клієнта, оскільки стандартний набір послуг, що включає в себе безкоштовний бездротовий інтернет Wi-Fi, супутникове телебачення, масажний кабінет та басейн, SPA салон став звичним та практично обов'язковим. При цьому останнім часом збільшується кількість клієнтів, яких не задовольняє холодна врівноваженість та трафаретність інтер'єрів стандартних номерів мережевих готелів. Більшість із них прагнуть до всього незвичайного, віддають перевагу невеликим ексклюзивним готелям. З урахуванням вищевикладеного, однією з найперспективніших та інноваційних форм організації готельного бізнесу є саме апарт-готелі. Мета дослідження: проєктування апарт-готелів як сучасної інноваційної форми організації діяльності та надання готельних послуг. Об’єкт дослідження: апарт готель у м. Нью Йорку Предмет дослідження: організація та проєктування апарт готелю у м. Нью Йорк Завдання на бакалаврську роботу були поставлені наступні: - дослідити ринок та оцінити середовище готельно-ресторанних послуг; - зробити моделювання технологічного процесу виробництва ресторанних послуг та проектування організації сервісного процесу; - зпроєктувати організацію виробничого процесу та адміністративно-побутових технічних приміщень; - розробити заходи з охорони праці у виробничих приміщеннях закладу ресторанного господарства; - дослідити засоби та заходи електробезпеки під час експлуатації устаткування. Структура роботи. Робота складається зі вступу, першого, другого та третього розділів, висновків, додатків та списку використаної літератури.