0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення надання додаткових послуг у готелі Бриз ДеЛюкс в одеській області смт Затока (дипломна бакалаврська, унікальність 88%) (ID:834832)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 60
Рік виконання: 2023
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ 4 1.1. Поняття та види додаткових послуг у готелях 4 1.2. Організація і технологія надання додаткових послуг 8 1.3. Тенденції розвитку комплексу додаткових послуг та особливості їх надання для створення конкурентних переваг готелю 14 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «БРИЗ ДЕЛЮКС » 18 2.1 Загальна інформація про готель «Бриз Делюкс » 18 2.2 Особливості обслуговування різних типів гостей в готелі «Бриз Делюкс» 31 2.3 Види послуг та форми їх надання в готелі «Бриз Делюкс » 33 РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ТЕХНОЛОГІЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ В ГОТЕЛІ «БРИЗ ДЕЛЮКС » 37 3.1. Технологія надання додаткових послуг в готелі «Бриз Делюкс » 37 3.2 Якість надання готельних послуг. Управління якістю послуг в готелі «Бриз Делюкс » 41 3.3. Вдосконалення процесу надання послуг в готелі «Бриз Делюкс » 43 ВИСНОВКИ 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сутність сучасного розвитку ринку готелів і громадського харчування визначається загостренням конкуренції, підвищенням вимог до сервісу та обслуговування, інтенсивним технологічним і науковим розвитком, новими формами обслуговування та появою корпоративних форматів у сфері громадського харчування та готельному господарстві. Щоб забезпечити міцне становище на споживчому ринку, суб’єкти господарювання повинні максимально задовольнити потреби споживачів. Готельні комплекси пропонують велику кількість послуг, спрямованих на задоволення певних побажань споживачів. Гостинність визначається як будь-який захід або вигода, яку одна сторона може надати іншій, і вона переважно нематеріальна. Сьогодні багато споживачів, які не задоволені одноманітністю стандартних готелів, при плануванні особливу увагу приділяють екологічним аспектам подорожі та розміщення, розташуванню та територіальним умовам приміщень, зовнішньому вигляду та характерній архітектурі, комфорту та дизайну приміщень. свята. Актуальність роботи. Туристи хочуть поєднувати з проживанням у готелях відпочинок, лікування, ділові зустрічі, участь в екскурсіях і програмах тощо. При виборі готельного комплексу споживачі вибирають не тільки номери для тимчасового проживання, але й сервіс і культуру обслуговування, а також унікальні додаткові послуги. Історія готельних надбудов сягає корінням в глибоку давнину. Зі складністю та диференціацією людських потреб система додаткових послуг постійно розширювалася та вдосконалювалася. Цей процес відбувається і зараз. Розвиток системи додаткових послуг сприяв становленню готельного бізнесу як галузі господарської діяльності, яка з часом приносить все більш стабільний дохід. Різноманітність і багатогранність переліку додаткових готельних послуг, що пропонуються для того, щоб готельні компанії могли виграти в умовах жорсткої конкуренції на ринку розміщення, вимагає ретельного вивчення. Питання організації надання додаткових послуг в готельних комплексах досліджували Дж.Ердош, Р.Браймер, Дж.Р. Уокер, К.С. Погодін, І.Г. Смирнов, Н.О. П’ятницька, В.В. Архіпов, В.А. Русавська та ін. Метою роботи є дослідження організація і технологія надання додаткових послуг у готельному комплексі, як важливої складовою діяльності готельного комплексу на ринку сфери гостинності. Для виконання поставленої мети потрібно виконати такі завдання: - вивчити поняття та види додаткових послуг у готелях; - охарактеризувати технологію надання додаткових послуг; - розглянути тенденції розвитку комплексу додаткових послуг та особливості їх надання для створення конкурентних переваг готелю; - проаналізувати діяльність готелю «Бриз Делюкс»; - дослідити організацію надання додаткових послуг в готелі «Бриз Делюкс»; - запропонувати шляхи вдосконалення надання додаткових послуг. Об´єктом дослідження є організація надання додаткових послуг готелю «Бриз Делюкс». Предметом дослідження є вивчення організації і технології надання додаткових послуг готелів.