0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ (ID:839417)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2023
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1 Організація послуг у готельній галузі 1.2 Організація додаткових послуг у готельній галузі РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ 2.1. Організаційна характеристика готелю «НЕМО» 2.2 Аналіз процесу надання готельних послуг у готелі «НЕМО» РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНІЙ ГАЛУЗІ 3.1 Удосконалення організації та надання готельних послуг в готелі «Немо» 3.2 Використання новітніх методик організації додаткових готельних послуг ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. В сучасному світі готельна індустрія відіграє важливу роль у задоволенні потреб людей у комфортному проживанні та відпочинку. Готелі стають не просто місцем для ночівлі, але й представляють собою комплексні сервіси, що пропонують широкий спектр додаткових послуг для своїх гостей. У межах надання послуг у готельно-туристичній галузі стає актуальним питання організації готельних послуг, зростання значення готельного бізнесу в економічній структурі, підвищенні вартості, якості та розмаїття готельних послуг. Додаткові послуги становлять важливий аспект готельного господарства, оскільки вони допомагають підвищити конкурентоспроможність готелю, привернути нових клієнтів та забезпечити задоволення потреб і очікувань гостей. В сучасному світі, коли глобалізація та зростання туризму зумовлюють жорстку конкуренцію, готелі повинні пропонувати не лише комфортне проживання, але й широкий спектр додаткових послуг, що задовольнять різноманітні потреби своїх клієнтів. Мета даної курсової роботи полягає в дослідженні сфери готельного господарства, його організації та особливостей надання додаткових готельних послуг. Для досягнення поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: - розкрити поняття готелю і його визначення; - вивчити класифікацію готельних послуг для отримання всебічного розуміння їх різноманітності; - оглянути законодавчі вимоги, що стосуються організації основних та додаткових готельних послуг; - проаналізувати структуру та організацію готельного господарства компанії «НЕМО»; - визначити основні та додаткові послуги, які надаються в готелі «НЕМО»; - запропонувати шляхи вдосконалення процесу надання додаткових готельних послуг в готелі «НЕМО». Об’єктом дослідження є готель «НЕМО». Предметом дослідження є організація надання додаткових готельних послуг. Інформаційною базою дослідження є нормативні акти, що визначають правила та процедури створення та управління готельним господарством, включаючи сертифікацію готельних послуг. Також використовуються періодичні видання, що досліджують особливості організації як основних, так і додаткових готельних послуг. Для отримання інформації про специфіку організації основних та додаткових готельних послуг готелю «НЕМО» також використовуються відповідні джерела. Методологія дослідження. Для проведення дослідження були використанні наступні наукові методи: аналіз літературних джерел - дозволяє отримати загальне розуміння ролі додаткових послуг у готельному господарстві, вивчити вже проведені дослідження та теоретичні концепції; аналітичний метод - передбачає розбір та аналіз різних аспектів ролі додаткових послуг в готельному господарстві; синтетичний метод - передбачає використання отриманих результатів аналізу для синтезу нових ідей та висновків; метод історизму - дозволяє розглядати роль додаткових послуг у готельній індустрії зі зрозумінням їхнього походження, розвитку та впливу на сучасну практику; метод узагальнення - дозволяє узагальнити результати аналізу додаткових послуг та їх ролі в готельному бізнесі, встановити залежності та зробити висновки на основі зібраних даних.