0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інформаційні технологiї обслуговування споживачів готельних послуг (ID:841773)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 70
Рік виконання: 2023
Вартість: 640
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………..…8 РОЗДІЛ 1. ДІАГНОСТИКА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГОТЕЛЮ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ», М. КИЇВ………………………………………………….....11 1.1 Оцінка сучасних інформаційних технологій…………………………………..11 1.2 Класифікація інформаційних технологій готелю………………………………14 РОЗДІЛ 2. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГОТЕЛЮ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ», М. КИЇВ………….…………………………..…19 2.1 Загальна характеристика готелю «Прем’єр Палац»……………………………19 2.2 Засоби комунікації та зв'язку в готелі «Прем’єр Палац»……………………...31 2.3. Впровадження інформаційних технологій обслуговування споживачів у готелі «Прем’єр Палац»……………………………………………………………………...42 ВИСНОВКИ…………………………………………………………..……………..57 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………….………..58 ДОДАТКИ……………………………………………………………………………65
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – інформаційні технології підприємства готельного господарства. Предмет дослідження – методичні та практичні підходи до удосконалення інформаційних технологій у готелі «Прем’єр Палац» міста Київ Методи дослідження. У роботі використані такі способи і прийоми наукових досліджень: статистичні спостереження – для встановлення динаміки окремих показників, аналіз і синтез – для структуризації підходів до класифікації, порівнянь, групування, типізації – для порівняльного аналізу, анкетування – з метою дослідження особливостей впровадження сервісних технологій у підприємства готельного господарства, метод експертних оцінок – для оцінювання ефективності впровадження сервісних технологій у, математичні методи. Для виявлення тенденцій розвитку підприємств готельного господарства та систематизації отриманої інформації використані методи комп’ютерної обробки здійснені за допомогою пакетів прикладних програм. Інформаційна база. Основними інформаційними джерелами, що були використані в процесі виконання випускної кваліфікаційної роботи, є матеріали, наведені в вітчизняній та закордонній науковій спеціалізованій літературі, законодавчих та нормативних актах, наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених, мережі Інтернет, статистичні дані Державної служби статистики України, внутрішня звітність готелю «Прем’єр Палац» та матеріали з соціальних мереж закладу. Практичне значення одержаних результатів полягає у обґрунтуванні положень, висновків та рекомендацій, що можуть бути методичною основою для впровадження сервісних технологій у підприємствах готельного господарства. Структура роботи. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел із 71 найменувань та додатків.