0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування в суші-барі японської кухні (ID:899449)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У СУШІ-БАРІ ЯПОНСЬКОЇ КУХНІ «ASAHI» 5 1.1. Загальна характеристика суші-бару «Asahi» 5 1.2. Аналіз та оцінка організації обслуговування в досліджуваному закладі 11 РОЗДІЛ 2. ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ В СУШІ-БАРІ «ASAHI» 16 2.1. Оптимізація процесу обслуговування 16 2.2. Впровадження сучасних технологій в організацію обслуговування 26 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Високоякісне обслуговування гостей має вирішальне значення для успіху будь-якого підприємства харчування. Якісні послуги та уважне ставлення до гостей – це єдине, що допоможе витримати жорстку конкуренцію. Адже гості хочуть знайти для себе в меню різноманітні страви і в той же час отримати розрядку від сірих буднів і стресів. У ресторанній сфері дуже важливу роль відіграють кваліфіковані кадри, які володіють високими професійними навичками. Хороший спеціаліст ресторанної сфери повинен не просто обслужити гостей, а створювати теплу атмосферу з першокласним сервісом, щоб відвідувачі відчували себе комфортно і отримували заряд позитивної енергії. Останнім часом споживачі орієнтуються не тільки на ціни, але і на сервіс. Суть високого рівня культури обслуговування полягає в тому, що це повинно бути обслуговування, де прохання і вміння задовольнити бажання гостя стають вищим пріоритетом в роботі, тому розробка і впровадження стандартів обслуговування споживачів є одним з найефективніших способів забезпечення необхідного рівня якості послуг, що надаються підприємствами харчування. Стандарти обслуговування є одним з основних інструментів оцінки якості, який оптимізує робочий процес, що робить його більш зрозумілим для співробітників, мінімізує тимчасові витрати керівників на адаптацію нових співробітників, підвищує мотивацію персоналу за рахунок розуміння критеріїв оцінки та роботи колег. Актуальність теми курсової роботи полягає в тому, що посилення конкуренції висуває досить жорсткі вимоги до якості обслуговування, в тому числі й офіціантами закладу харчування. Метою даної курсової роботи є дослідження процесу організації обслуговування в суші-барі японської кухні «Asahi». Відповідно до визначеної мети було поставлено такі завдання дослідження: 1. Навести загальну характеристику суші-бару «Asahi». 2. Проаналізувати та оцінити організацію обслуговування в досліджуваному закладі. 3. Запропонувати шляхи оптимізації процесу обслуговування. 4. Обґрунтувати впровадження сучасних технологій в організацію обслуговування. Об’єктом дослідження є суші-бару «Asahi». Предметом дослідження є процес обслуговування споживачів в суші-барі «Asahi». Методи дослідження. Основними методами дослідження є вивчення, аналіз і синтез теоретичних джерел, матеріалів досліджуваного підприємства, спостереження. Методологічною основою дослідження стали аналітичні матеріали, експертні оцінки, статті та результати досліджень, електронні ресурси. Темі громадського харчування присвячено досить велику кількість публікацій як зарубіжних, так і вітчизняних авторів. Теоретичною основою написання дипломної роботи були законодавчі та нормативні акти, підручники, навчальні посібники, статті теоретиків ресторанного бізнесу, а також статті та роботи сучасних успішних рестораторів України. Структура та обсяг роботи. Дана робота складається з вступу, двох розділів, які поділяються на підрозділи, висновків, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 44 сторінки. Список використаних джерел налічує 32 найменування.