0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Якість товару, як основний важіль забезпечення конкурентноспроможності готельного комплексу (ID:90329)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 44
Рік виконання: 2014
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Обслуговування у готельній сфері 1.1. Поняття й особливості якості готельних послуг 1.2. Механізми управління якістю послуг які надаються Розділ 2. Дослідження якості послуг «Президент-готелю «Київський» 2.1. Загальна характеристика «Президент-готелю «Київський»» 2.2. Оцінка якості послуг як основа конкурентоспроможності «Президент-готелю «Київський» 2.3. Вплив якості послуг на ефективність роботи 2.4. Управління якістю послуг в «Президент-готелі «Київський» Розділ 3. Удосконалення управління якістю послуг в «Президент-готелі «Київський» 3.1. Пропозиції щодо удосконалення управління якістю послуг 3.2. Економічне обґрунтування запропонованих заходів Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову