0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Зміцнення загального фізичного здоров'я засобами рухливих ігор» (ID:357313)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2019
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ЗМІЦНЕННЯ ЗАГАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ 1.1. Характеристика вікових та фізіологічних особливостей фізичного розвитку дитини 1.2. Роль і значення рухливих ігор для фізичного вдосконалення дитини 1.3. Оздоровче, освітнє та виховне значення рухливих ігор РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА. ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ РУХЛИВИХ ІГОР. 2.1. Організація і зміст експериментального дослідження 2.2. Результати експериментального дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Сьогодні в Україні фіксують високий рівень захворюваності населення, особливо серед дітей. Зокрема, за період навчання дітей у школі у 3-4 рази зменшується кількість здорових дітей, збільшується нестача рухової активності, що затримує розвиток таких фізичних якостей, як сила, швидкість, витривалість, гнучкість, спритність тощо . Тому збереження і зміцнення здоров’я дітей, підвищення рівня їх рухової активності, розвиток та удосконалення фізичних якостей є головними завданнями фізичного виховання дітей шкільного віку та пріоритетними напрямами розвитку суспільства. Здоров'я - це не тільки відсутність хвороб, певний рівень фізичної тренованості, підготовленості, функціонального стану організму, який є фізіологічною основою фізичного і психічного благополуччя. Виходячи з концепції фізичного (соматичного) здоров'я (Г.Л.Апанасенко, 1988)[17] , основним його критерієм можна вважати енергопотенціал біосистеми, оскільки життєдіяльність будь-якого живого організму залежить від можливості споживання енергії з навколишнього середовища, її акумуляції і мобілізації для забезпечення фізіологічних функцій. За B.І.Вернадського, організм являє собою відкриту термодинамічну систему, стійкість якої (життєздатність) визначається її енергопотенціалом [31] . Зростаючий обсяг інформації, постійна модернізація навчальних програм, широке використання транспорту, інших технічних засобів негативно впливають на рухову діяльність учнів. У сучасному суспільстві виявляється протиріччя між вимогами фізичної підготовленості дітей і способом життя. Природні умови та навчання в школі обмежують рухову діяльність і не забезпечують необхідного режиму, що дозволяє більш значно підвищити результати життєво необхідних рухових якостей. Тому виникає необхідність пошуку найбільш доцільних засобів і методів підвищення фізичної підготовленості учнів. Для більшості учнів, які займаються розумовою працею, характерні нервово-емоційні перевантаження, що є основною причиною зниження працездатності і високої захворюваності серед них. Слід підкреслити, що в сучасних умовах в профілактиці хвороб, зміцненні здоров'я і підвищення працездатності учнів першорядну роль відіграє широке використання засобів і методів фізичної підготовки. Шкільний вік – найбільш сприятливий час для формування рухових дій у дітей. Фізичні якості у дітей проявляються через рухові навички та вміння, а вони, у свою чергу, обумовлені достатнім рівнем їх розвитку. Ці дві сторони рухової функції тісно взаємопов'язані і взаємозумовлені. Якщо формування рухових навичок у дітей закріплюється при низькому рівні розвитку рухових якостей, то в подальшому це може призвести до закріплення неправильних навичок виконання руху. Систематичне застосування ігор сприяє розширенню рухливих можливостей учнів, які перетворюються у необхідні життєві уміння та навички. Сформовані рухові навички і уміння дозволяють економити фізичні сили та безпомилково виконувати фізичні вправи, що позитивно впливає на розвиток м'язів, зв'язок, суглобів, кісткового апарату . Сучасна педагогічна наука розглядає процес навчання як цілеспрямовану взаємодію педагога та дитини. Освіта, виховання й розвиток особистості – основні функції навчання, які тісно ваємопов’язані. У процесі різноманітних форм фізичного виховання діти отримують знання, у них формуються рухові вміння та навички, розвиваються фізичні якості, виховуються позитивні моральні й вольові риси характеру, зміцнюється здоров'я . Проблему зміцнення загального фізичного розвитку у дітей різного віку розглянуто в роботах Т.І.Оськіна, Д.В.Хухлаєва, Е.С.Вільчковського, О.М.Крестовнікова, М.М.Богена, М.В.Зимкіна, Я.А.Коменського, М.Кольцова, Г.Касаткіна, О.Кенемана. Розглядом проблеми формування фізичних якостей засобами рухливих ігор займалися В.Г.Ареф’єв, Є.Я.Бондаревський, А.Ф.Борисенко, Г.Б.Венгерський, В.В.Дмітрієв, Т.Ю.Круцевич, А.Г.Сухарев, О.А.Томенко. Отже, актуальність цієї проблеми, є досить високою, що й обумовило вибір теми курсової роботи «Зміцнення загального фізичного здоров'я засобами рухливих ігор». Об’єкт дослідження – освітній процес. Предмет дослідження – рухливі ігри, як важливий чинник зміцнення загального фізичного здоров'я дітей. Мета дослідження: проаналізувати й обґрунтувати особливості та фактори, що впливають на зміцнення загального фізичного здоров’я у дітей. Довести, що рухливі ігри є важливим засобом зміцнення здоров’я дітей та розвитку фізичних якостей. Гіпотеза дослідження: організація і проведення рухливих ігор сприяє розвитку фізичних якостей, зміцненню загального здоров’я та морфо-функціональних можливостей дітей. База дослідження: ЗОШ № 4м.Покровськ Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань дослідження: