0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рухливі ігри, як засіб розвитку фізичних якостей у дітей молодшого шкільного віку (ID:405929)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 72
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ 7 ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ РУХЛИВИХ ІГР 11 1.1. Анатомо-фізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку 11 1.2. Застосування рухливих ігор для розвитку швидкісних здібностей, здібності до спритності 21 1.3. Застосування рухливих ігор для розвитку витривалості, силових якостей 25 РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ, МЕТОДИ І ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ 31 2.1. Задачі дослідження 31 2.2. Методи дослідження 31 2.3. Організація дослідження 39 РОЗДІЛ 3. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ЇХ ОБГОВОРЕННЯ 48 3.1. Динаміка стану здоров’я 48 3.2. Динаміка рівня розвитку фізичних якостей 57 ВИСНОВКИ 64 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 67
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Активна гнучкість зросла у експериментальній групі на 78%, а у контрольній групі – на 25%. Різниця між показниками експериментальної та контрольної груп була достовірною (р < 0,05). На рис. 3.17 відобразимо динаміку активної гнучкості у дітей обох груп. Таким чином, за допомогою порівняльного аналізу результатів тестування фізичної підготовленості виявлено, що упродовж дослідження в розвитку фізичних якостей дітей відбулися позитивні зміни. Якщо на початку дослідження за досліджуваними показниками розвитку рухових якостей групи були рівноцінними (р > 0,05), то наприкінці дослідження за показниками розвитку рухових якостей хлопці експериментальної групи випередили своїх однолітків з контрольної групи за більшістю показників (р < 0,05).