0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Система освіти в Стародавньому Римі» (ID:915504)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 12
Рік виконання: 2023
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 1. СТРУКТУРА ОСВІТИ 2. ВЧИТЕЛІ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ 3. ТИПОЛОГІЯ ШКІЛ СТАРОДАВНЬОГО РИМУ ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. СТРУКТУРА ОСВІТИ У Римі, який багато в чому запозичив традиції грецької культури, рівень початкової освіти також був дуже низький. Заможні громадяни намагалися не віддавати своїх дітей в елементарні школи, а виховували і навчали вдома, потім діти відразу надходили в граматичну школу. Решта римлян посилали дітей на форуми, які були місцем громадських зібрань. Там розташовувалися елементарні школи, які отримали назву ludi (від лат. Ludus - гра, спорт або ухилення від роботи) [1] або тривіальні (від лат. Truvium - перехрестя) за те, що розташовувалися прямо на вулицях, перехрестях доріг, у крамницях, у майстернях ремісників. [7] Це були школи, відвідувати які мали право і хлопчики і дівчатка з 7-річного віку. Навчання в тривіальних школах було нетривалим - близько двох років. У цих навчальних закладах діти освоювали найпростіші навички читання, письма, рахунку. Викладання носило індивідуальний характер, широко використовувалися як заохочення, так і фізичні покарання учнів. У зв'язку з подібним характером виховно-освітньої системи в Римській імперії на початку нашої ери був сформований стійкий шкільний канон, який визначив зміст освіти, форми і методи його організації. Шкільні предмети представляли собою вільні мистецтва , які слід було відрізняти від "механічних мистецтв", підготовляли до ремісничої діяльності і не визнавалися римською знаттю. [8] Спочатку в цю схему Марк Варрон включив дев'ять дисциплін: риторику, діалектику, граматику, арифметику, геометрію, астрономію, музику, а також медицину (тісно пов'язану з гімнастикою) і архітектуру (позначилося прагнення розвинути естетику побуту). [7] Однак пізніше ця схема була скорочена, а шкільний курс семи вільних мистецтв став двочастинним і поділеним на тривіум і квадріум . В тривіум входили такі науки, як риторика, діалектика, граматика, а в квадріум - арифметика, геометрія, астрономія і музика. Ця структура була запропонована відомим римським вченим і філософом Боецієм і стала канонічною...
Інші роботи з даної категорії: