0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Протидія шкільного булінгу засобами соціальної роботи (ID:588868)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 55
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми протидії шкільного булінгу…………………………………………………………………6 1.1. Огляд літератури та обґрунтування основних понять………………………6 1.2. Теоретичні та методологічні аспекти дослідження проблеми булінгу у закладах загальної середньої освіти……………………………………….……13 1.3. Особливості інтерпретацій проблеми протидії шкільного булінгу засобами соціальної роботи …………………………….. Висновки до першого розділу…………………………………………………..20 Розділ 2. Науково-практичний досвід розв’язання проблеми булінгу у закладах загальної середньої освіти……………………………………………………….21 2.1. Прикладні аспекти дослідження проблеми шкільного булінгу………….21 2.2. Особливості розв’язання проблеми шкільного булінгу у вітчизняному і зарубіжному досвіді в контексті науково-практичної соціальної роботи……26 2.3. Нормативно-правова база щодо профілактики та протидії шкільному насильству……………………………………………………………………..…30 Висновки до розділу……………………………………………………………..36 Розділ 3. Аналіз даних емпіричного дослідження у соціальній роботі щодо протидії шкільному булінгу…………………………………………………….37 3.1. Програма емпіричного дослідження………………………………………37 3.2. Інтерпретація результатів та порівняльний аналіз даних соціального дослідження щодо проблеми подолання шкільного булінгу…………………44 Висновки до третього розділу…………………………………………………..48 Загальні висновки………………………………………………………………..49 Список використаних джерел ………………………………………………….51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема шкільного булінгу є глибоко соціальною, оскільки призводить до збільшення проявів насильства, жорстокості, адикцій та девіантної поведінки серед дітей і молоді в закладах загальної середньої освіти. Ситуація шкільного булінгу призводить до низки педагогічних проблем (дезадаптація, академічна неуспішність), негативних психологічних проявів (психологічні розлади, закріплення в свідомості негативних уявлень, зниження самооцінки), соціальних наслідків (порушення соціалізації, соціальна дезадаптація). За результатами дослідження, проведеного ЮНІСЕФ в Україні, до 70% дітей стикаються з проблемою булінгу; до 25 % вважають себе жертвами; більше 40% жертв цього негативного явища ігнорують проблему, оскільки бояться погіршення ситуації. Найбільш вразливими до булінгу є сором’язливі, зі зразковою поведінкою діти, а також діти, які, в силу різних соціальних обставин закриті для спілкування. Найчастіше діти піддаються цькуванню з боку однолітків за свій зовнішній вигляд, переконання, поведінку [27, с. 4]. Результати опитування U-Report говорять про те, що однією з причин розповсюдження шкільного булінгу є ігнорування дорослими цькування (37%). За останніми даними, майже чверть українських школярів вважають себе жертвами булінгу, а близько 40% із тих дітей, які зіткнулися з ситуацією булінгу, ніколи не розповідають про це своїм батькам або іншим дорослим. При цьому 44% із тих, хто спостерігав, як знущаються над їхніми однолітками, не реагували на такі факти через острах піддатися аналогічному знущанню [27]. Згідно статистичних даних іншого опитування, проведеного Інтернет-сайтом KidsPoll (1200 дітей), жертвами булінгу були 48 % опитаних, із них 15 % дітей неодноразово зазнавали шкільного насильства; 42 % респондентів зазначили, що самі займалися булінгом [13].
Інші роботи з даної категорії: