0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психологічні аспекти самотності підлітків (ID:619742)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 43
Рік виконання: 2021
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………...........…….4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ САМОТНОСТІ ПІДЛІТКІВ……………………………………………………………………….5 1.1.Підліткова самотність як психологічний феномен……………………5 1.2. Визначення поняття «самотність», ознаки, типи, психологічні аспекти, причини виникнення у підлітковому віці……………………….....10 1.3. Поняття «підліткової самотності» в дослідженнях зарубіжних та вітчизняних вчених …………………………………………………………….14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І……………………………………………...…20 РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ САМОТНОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ………………............22 2.1. Організація дослідження……………………………………...……….22 2.2. Учасники дослідження……………………………..…………………...23 2.3. Результати емпіричного дослідження…………………………............25 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ………………………………………………..31 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ…………………………………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………..……………………….35 ДОДАТКИ……………………………………………………………………38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Проблема самотності завжди хвилювала людство. З античних часів до переживання самотності ставилися неоднозначно. Якщо проаналізувати погляди філософів в історичному контексті, то ми можемо спостерігати деяка суперечність у ставленні до самотності: визнання його і схиляння перед ним як можливістю творчості і творення в країнах Стародавнього Сходу і відкрите неприйняття його в Стародавній Греції, де воно сприймалося як суспільне відкидання. так, на думку Платона і його учня Аристотеля, самотність є злом, позбутися від якого можна тільки завдяки любові і дружбі. Саме вони здатні подарувати людині радість існування. В даний час, незважаючи на активний науковий, технічний і культурний прогрес, актуалізувалося інтерес до проблеми переживання самотності. І, як зауважують багато автори, чим активніше і більш насиченим у всіх аспектах стає життя сучасного чоло століття, тим більше самотнім він себе відчуває в цьому світі. Тому психологів-дослідників продовжують цікавити питання, стасуючи суті самотності, причин його виникнення і наслідків на різних вікових етапах і у різних груп людей. Самотність, з одного боку, розглядається як переживання, що робить вплив на емоційний стан людини, що знаходиться в вимушеній або добровільно обраної ситуації ізоляції від інших людей. З іншого боку, самотність розуміється як екзистенційне переживання людиною незрозумілості, неприйняття або відкинутості іншими. Як показують результати психологічних досліджень Л. Б. Волинської, М. Б. Калашнікової, Г. Крайга, О. В. Лішіна, О. П. Макушина, Д. І. Фельдштейна та ін. найбільш гостро в підлітковому періоді переживається почуття відкинутості, яке виникає у підлітка не тільки у відповідь на небажання інших людей спілкуватися з ним, але і в разі прояву по відношенню до нього нерозуміння і неповажливого ставлення, ігнорування його думки, а часто і зради з боку не тільки однолітків, а й дорослих. У підлітковому періоді, як ми знаємо, провідну роль відіграє спілкування і вибудовування взаємин з однолітками, близькими, а також незнайомими людьми. Саме міжособистісне спілкування сприяє формуванню особистісної сфери підлітка, його самосвідомості, самоповаги, самоприйняття і т. п. Якщо ж підліток стикається з нерозумінням і відкиданням в своєму колі спілкування, то це призводить до загострення почуття самотності і підсилює його особистісну ізоляцію [1]. Мета роботи: проаналізувати феномен підліткової самотності і його проявів. Об’єкт роботи: підліткова самотність як психологічна проблема. Предмет роботи: причини виникнення підліткової самотності, переживання самотності, а також її психологічні аспекти. Завдання роботи: - Вивчити і проаналізувати проблему підліткової самотності як психологічної проблеми суспільства і особистості в цілому. - Розглянути причини появи самотності в підлітковому віці. - Дослідити вплив даного феномена на психіку і стан підлітків. - Виявити можливі шляхи вирішення проблеми підліткової самотності. - Провести дослідження для діагностики рівня суб'єктивного відчуття самотності за методикою Д. Рассел і М. Фергюсон та для визначення виду самотності за допомогою опитувальника за С.Г. Корчагіна. Методи дослідження: системний підхід, методи аналізу і синтезу, порівняльний аналіз, спостереження, аналіз причинно-наслідкових зв'язків.
Інші роботи з даної категорії: