- Зайти на сайт агентства Магістр та пройти реєстрацію. Завдяки цьому можна отримати доступ в особистий кабінет. Реєстрація займає декілька хвилин, адже все, що потрібно зробити користувачу сайту – це натиснути кнопку «Замовити» та заповнити спеціальну форму, вказавши в ній тип роботи, ім’я та електронну пошту.
- Оформити замовлення в особистому кабінеті та подати його на розгляд. Для цього потрібно вказати вимоги до роботи, а саме предмет, з якого вона виконується, тему, термін написання, унікальність, сервіс для її перевірки, обсяг тощо. Для того щоб замовлення відповідало цим вимогам, потрібно надати методичку. Серед інших даних слід зазначити номер телефону курс та ВНЗ.
- Визначитися з ціною замовлення. Після розгляду заявки підбирається автор та визначається вартість роботи. Результати розгляду повідомляються замовнику в повідомленні, яке надходить йому протягом доби. Якщо його все влаштовує, він вносить завдаток. Якщо ні – просить підібрати іншого виконавця. Можливо, відгукнеться автор з меншим досвідом роботи чи невисокою кваліфікацією, який зробить роботу по більш доступній ціні.
- Оплатити замовлення. Рекомендується скористатися своїм особистим кабінетом, переказавши гроші через сервіси Platon або Liqpay. Після внесення завдатку перший розділ магістерської виконується автором та перевіряється викладачем. Далі замовник вносить оплату за другу частину роботи. Написання плану не оплачується додатково.
- Надати файл, в якому містяться зауваження викладача, для внесення поправок. Вони робляться як в одному розділі, так і у всій роботі.
- Дати оцінку автору, який займається написанням магістерських робіт з дисципліни зв'язки з громадськістю, PR. Також в особистому кабінеті можна залишити зауваження з можливістю його публікації на сайті агентства.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру