- Стати зареєстрованим користувачем сайту агентства Магістр. Для цього потрібно заповнити форму, яка відкривається відразу після натискання кнопки «Замовити». В ній вказується тип роботи, ім’я замовника та його електронна пошта (для отримання доступу в особистий кабінет та подальшого оформлення замовлення).
- Заповнити заявку та відправити ї на розгляд. Заявка – це спеціальна форма, в якій вказуються основні вимоги до роботи. Це її тема, предмет, обсяг, унікальність, сервіс перевірки, термін виконання тощо. Магістерські роботи з маркетингу оформляються відповідно до методичних рекомендацій, які також подаються при оформленні замовлення. Якщо їх немає, робота буде відповідати загальним вимогам. Крім вищевказаного, замовнику слід вказати ВНЗ та курс, на якому він навчається, а також свій контактний номер телефону.
- Дочекатися результатів розгляду заявки, які приходять в повідомленні. В ньому міститься інформація щодо того, чи відгукнувся автор, а також щодо вартості роботи. Якщо замовник згідний з ціною роботи, він вносить завдаток, якщо ні – відхиляє свою заявку. Також у нього є можливість попросити підібрати іншого автора. Він матиме не таку високу кваліфікацію чи досвід, однак замовити магістерську роботу з маркетингу в нього можна по нижчій ціні.
- Оплатити роботу, перерахувавши завдаток та основну суму. Це можна зробити в своєму особистому кабінеті за допомогою таких сервісів як Platon чи Liqpay. Їх використання дає можливість не сплачувати комісію. Варто зазначити, що складання плану входить в загальну вартість роботи, тому оплачувати цю послугу додатково не потрібно.
- Відправити файл із зауваженнями для внесення поправок у всю роботу або її окремий розділ. Вони безкоштовні в рамках плану, затвердженого викладачем.
- Оцінити магістерську роботу, а при бажанні – залишити своє зауваження. Це можна зробити в особистому кабінеті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру