- Реєстрація. Дана опція передбачається для того, щоб внести контактні дані в систему Магістр та передбачити подальші комунікативні процеси між замовником та автором. Вводіть справжні контактні дані, за якими можна буде оперативно зв’язатися із вами для узгодження деталей замовлення.
- Заповнення форми. Це найбільш важливий етап, який передбачає максимальної відповідальності зі сторони клієнта. Важливо надати максимально точну інформацію про замовлення, оскільки це зменшить в кінцевому результаті кількість доопрацювань. Долучіть до форми методичні вимоги, які дозволяють здійснювати оформлення готової роботи відповідно до вимог вашого закладу вищої освіти.
- Оплата. Службою турботи визначається кінцева вартість роботи та узгоджується із клієнтом. При цьому на кінцеву вартість впливає не скільки складність описової частини, скільки складність збору вихідних даних об'єкта дослідження. Однак, в будь-якому випадку, слід розуміти, що вартість магістерської роботи із соціальної роботи в агенції Магістр буде нижчою, чим ринкова ціна, що пропонується конкурентними студентськими сервісами із перевіреною та високою репутацією. Для передачі завдання авторові необхідно здійснити авансовий платіж.
- Доопрацювання роботи. Після перегляду готової роботи керівником можуть бути рекомендації щодо її удосконалення. Доопрацювання роботи є безкоштовними в межах плану. Вартість додаткових робіт узгоджується із автором роботи. Термін доопрацювання – максимально стислий.
- Відгук. По факту здачі роботи ми просимо користувачів прозвітувати в систему відкритих коментарів. Вони дозволяють нам зрозуміти якість виконання роботи авторами.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру