- Після входу на сайт агентства пройти реєстрацію. Вона необхідна для того, щоб зайти в особистий кабінет та оформити замовлення. Клієнт заповняє реєстраційну форму та вказує тип роботи, який його цікавить, своє ім’я та електронну пошту.
- Після входу в особистий кабінет заповнити форму замовлення та вказати в ній вимоги, яким повинна відповідати робота. Це її тема, загальний обсяг, рівень унікальності тощо. Також необхідно зазначити ВНЗ та курс, на якому навчається клієнт. Після заповнення всіх необхідних полів форма відправляється на розгляд.
- Після отримання повідомлення узгодити вартість роботи. Вона стане відомою одразу після розгляду заявки та підбору автора. Якщо ціна влаштовує, необхідно внести завдаток. Якщо клієнту здається, що вона висока – можна відхилити свою заявку або замовити магістерську роботу з державної служби в іншого автора. Однак необхідно бути готовим до того, що він матиме не таку високу кваліфікацію та досвід роботи в написанні студентських робіт.
- Провести оплату. Як вже зазначалося, завдаток вноситься після узгодження ціни. Він становить третю частину вартості роботи. Інша сума сплачується після написання та перевірки першого розділу роботи. Найзручніший спосіб внести кошти – це скористатися сервісами Platon чи Liqpay. Їх перевага – у відсутності комісії. Якщо потрібно додатково скласти план, автор надасть цю послугу безкоштовно.
- Надати файл з зауваженнями на доопрацювання. Для цього є спеціальна вкладка «Доопрацювати».
- Поставити оцінку за виконану роботу. Також можна написати зауваження, яке по бажанню клієнта може бути опубліковане на сайті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру