- Перейти на сайт агенції та заповнити реєстраційну форму. Реєстрація – важлива умова оформлення замовлення в агентстві Магістр. У реєстраційній формі необхідно вказати тип роботи, що цікавить, ім'я та адресу електронної пошти. Це дасть можливість увійти до свого особистого кабінету та продовжити оформлення замовлення.
- Заповнити заявку, що пропонується в особистому кабінеті та надіслати її на розгляд. У заявці зазначаються основні вимоги до роботи. Це тема, предмет, унікальність, система перевірки, обсяг, термін написання. Також потрібно надати свої контактні дані та інформацію про курс та вищий навчальний заклад. До заявки прикріплюється методика. Якщо її немає, робота буде виконана за загальним стандартом.
- Після отримання повідомлення визначитись із вартістю роботи. Заявка розглядається протягом доби. Надходить повідомлення, в якому зазначається ціна роботи. Якщо замовник із нею погоджується, вноситься передоплата. Якщо ні - він може замовити магістерську роботу з електротехніки автора з меншим досвідом. Він виконає її за доступнішою ціною. Можна відхилити свою заявку та пошукати вигідніші варіанти.
- Оплатити роботу. Передоплата – це перша частина оплати. Друга частина вноситься після написання першого розділу роботи та його перевірки викладачем. Оплату можна здійснити в особистому кабінеті, скориставшись популярними платіжними сервісами Platon або Liqpay. Вони дають змогу заощадити на комісії.
- Надіслати файл із зауваженнями до роботи для того, щоб до неї були внесені зміни.
- Поставити оцінку за роботу та поділитися враженнями про співпрацю з авторами агентства Магістр. Це можна зробити у своєму особистому кабінеті. За бажанням клієнта його зауваження може бути на сайті.
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
- 0 800 330 485
- Безкоштовно по Україні
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
- Viber
- Telegram
- Messenger
-
Внутрішній чат
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.
Щоб скористатися внутрішнім чатом:
- Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
- Відкрийте Ваше замовлення
- Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру